Speed dating

Ei bine iata ca a aparut si noul articol scris de mine pentru TheSexist!

Speed dating sau cum sa pierzi vreo 2 ore fara rost. Mi s-a intamplat sa particip o singura data la asa ceva din simplul motiv ca eram in trecere prin cafeneaua mea preferata si mi se parea interesant. Daca intai am baut o cafea imi pare rau sa va dezamagesc, dar dupa am avut nevoie de inca doua pentru a reusi sa imi revin din soc.

Mi-au trecut prin fata undeva la 15 specimene de barbati. Desi ma asteptam la diversitate si macar un model interesant, am ramas profund dezamagita. Nu de fizic, ci de felul de a gandi sau de a expune anumite pareri intr-un timp foarte scurt. Schema e simpla: ti se perinda prin fata o groaza de tipi ce vor sa te impresioneze. Rezultatul? Vei ramane surprinsa cand nici unul nu va reusi sa o faca.

Nu stiu daca sunt eu cea ticnita si mofturoasa sau ei cei ce vor sa para “macho” in fata unei necunoscute. In timpul celor 5 minute alocate unui mic interviu am aflat o groaza de lucruri ce merita mentionate si aici: “eu am tot ce-mi trebuie” (daca ai tot ce-ti trebuie ce naiba cauti la un speed dating si unde iti e jumatatea aia ce nu-ti lipseste?), “imi plac femeile responsabile care stiu sa fie de casa” (nu ma iei de la mama de bucatareasa, spalatoreasa, menajera si celelalte! ), “imi plac femeile care se imbraca putin vulgar, tu nu prea pari” (pai frate, ai gresit locatia. Mergi un pic pe centura poate ai mai mult succes!), “imi plac femeile cu atitudine, dar care stiu sa se lase duse de val” (honey nu ajung in patul tau chiar acum, mai vedem peste ceva timp).

Bun, eu recunosc ca barbatii au multe momente in care nu sunt tocmai niste feti frumosi ce-ti apar in geam pe un pegas, dar uneori nici femeile nu se lasa mai prejos. Domnisoara prezenta pe canapea in dreapta mea ii explica febril domnului ce avea dublul varstei ei ca atunci cand e vorba de iesit in oras trebuie tratata ca o regina; “pai eu cand ies in oras imi place sa vii sa ma iei de acasa cu masina eventual si o floare din cand in cand” (draga mea, daca te crezi asa o mare doamna, cumpara o masina si condu-o singura sau incearca sa utilizezi taxiul. Nu cumva vrei si consumatia platita integral si o tinuta de gala? Nu de alta dar nici Anna Karenina nu avea atatea pretentii de la al ei barbat).

Unde sunt intalnirile alea in parc sau privirile aruncate pe furis in biblioteca centrala incercand sa-i atragi atentia baiatului ce ti-a furat mintile? Unde sunt barbatii care nu precipitau lucrurile si pentru care un sarut inseamna ca erau intr-o relatie cu fata respectiva? Nu zic ca ma opun schimbarii, Doamne fereste. Eu sunt deschisa la orice e nou si, cat timp nu contravine principiilor mele, incerc cu draga inima si experiente noi de viata, dar uneori raman impietrita la ce pot sa-mi auda urechile.

Oricum, si la speed dating poti avea parte de surprize chiar placute. La un moment dat, un tip cam la 1.80 s-a asezat in fata mea. Imbracat cu foarte mult bun gust, un miros de parfum placut, dar nu intepator.

– Buna! eu sunt Alex, incantat.
– Cam multi de Alex in seara asta.
– Cu toate astea, numele meu il vei retine.
– De ce crezi asta?
– Am ceva in plus fata de restul.
–Ultima carte citita?
–E un interogatoriu?
–Am pretentii de la tine, daca tot te-ai laudat ca ai ceva in plus.
–De ce iubim femeile. Cartarescu
–Surprinzator. Stii si continutul sau doar cum arata coperta?
–Cam acida domnisoara.
–Ti se pare doar.
–Inca nu te-ai prezentat.
–Nici nu e nevoie.

Discutia a fost ceva mai lunga de atat si s-a intins pe durata celor 5 minute rezervate tipului in cauza. Din cati am intalnit in aceasta seara, el a cam fost singurul ce a avut o atitudine iesita un pic din comun, tupeu in sensul bun si, culmea, mai si citea.

Speed datingurile astea, sincer, au rostul lor si uneori chiar te pot binedispune. Oricand vei putea da peste persoane net inferioare tie sau, de ce nu, poti gasi persoane care sa te motiveze sa stii mai mult.

De asemenea, poti dezvolta si anumite abilitati de comunicare sau poti rade copios pe seama monologului celui ce sta pe scaunul din fata ta.

Daca aveti ocazia sa mergeti la o intalnire de genul si aveti prea mult timp liber incercati. Dupa cele 2 ore petrecute la un speed dating veti constata ca viata nu e chiar ca-n filmele americane.

Articolul il puteti citi in intregime si aici

 

Leave a Reply

