Checkmate

Alerg si tot alerg. Pana unde? Numai Dumnezeu si cu mine stim. As fi in stare sa plec in capatul lumii sa uit de toti si toate. As vrea sa-mi iau defectele cu mine sa ma ajute sa comit greseli dupa greseli, mi-as impacheta calitatile si le-as pune la pastrare pentru destinatia finala, iar temerile? Sa speram ca m-ar evita.

Tu? Ai reusit sa ma inseli si culmea ca cea mai iscusita amanta a ta a fost propriul orgoliu. Tu? Nu stii sa lasi de la tine la nesfarsit, iar eu nu stiu sa ma schimb dupa cum ma doresti. Nu mai sunt copila aia careia ii furai saruturi atat de usor. Daca eram in stare sa fiu alaturi de tine pentru a te ajuta sa te ridici si sa-ti ofer o alta pereche de aripi, imi pare rau sa te dezamagesc. Acum nu fac altceva decat sa-ti scotocesc camera pentru a lua tot ce ti-am oferit.  Nici daca mi-as lua inapoi toate aripile alea tot nu m-as ridica la ceruri, dar stii ceva?! Oricum am sa le iau! Aripile, parfumul meu raspandit in camera ta, asternuturile alea ce le strangeam noaptea intre degete, nu vreau sa-ti las nimic! Nici macar de amintirile ce le-am avut impreuna nu vreau sa mai ai parte.

Te-am sarutat nopti la rand, fara mila, plina de pasiune, ca si cum lumea s-ar fi terminat in momentul de dupa. Am stiut sa te iubesc fara motiv, am stiut sa-ti ofer fericire fara a cere nimic la schimb. Nici macar nu am urcat-o pe balanta sa o compar cu cea oferita de tine.

Am fost nebuna care a vanat regele asteptand sa-l prinda pe picior gresit. Nu, eu nu jucam in tabara adversa. Eu am stat in dreapta ta alungand toate greutatile ce urmau sa te cucereasca. Eu am fost cea care a devorat orice urma de tristete din jurul tau fara a vrea absolut nimic in schimb. Am luptat cu orice urma de intuneric ce dorea sa te atinga, te luminam cu saruturi si te alintam cu atingeri. Te incalzeam cu un trup plin de dorinte si iti ofeream zile asasinandu-mi visele… Palmele alea sarutate de-atata ori nu vor gusta acum decat lacrimile tale pentru ca eu nu mai plang. Am schimbat taberele si sunt doar o nebuna ce-ti va da sah cand tabla se va goli treptat. Pana acum n-am fost decat o regina ce a distrus pioni din pasiune pentru tine. M-ai innebunit inainte de vreme si acum nu mai stiu decat sa-ti complic jocul.

Stii babe? Ce nu te omoara te face mai puternic, dar nu uita ca orice te doare te schimba pentru totdeauna.  Ce vroiai? Sa raman ingerul tau? Trebuia sa stii ca pana si dracu’ a fost candva inger. Tu mi-ai taiat aripile si mi-ai pus o cravasa in mana. Tu mi-ai luat zambetul si mi-ai lasat sarcasmul! Acum e prea tarziu, acum e timpul in care tu suporti consecintele. Iti promit ca iti voi zambi ca un inger si te voi rani cum doar un demon poate s-o faca.

Expect the unexpected from people…..the devil was once an angel!

3 thoughts on “Checkmate

  1. Oricât am vrea să uităm ceva nu putem pentru că face parte din nou. Să accepţi că eşti neputincioasă în faţa a ceva ce nu ţine doar de alegerea ta te macină, te doare în interior, pentru că ai vrea să fie bine. Şi atunci ce rămâne? Răbdarea, căci destinul are ceva pregătit şi după. Şi oricare ar fi rezultatul final există şanse mereu la fericire.

Leave a Reply

