Recomandare serial

Person of interest

Gen: Thriller, drama

Distributie: Kevin Chapman, James Caviezel, Michael Emerson

Trebuie sa recunosc ca deja am depasit limita acceptabila a unei iubitoare de seriale si am ajuns la un numar alarmant de ore pierdute in fata monitorului. Un serial ce l-am descoperit curand e “Person of interest”.

Povestea? Una mai originala decat a altor seriale. Probabil asta e si motivul pentru care am vizionat si al 2-lea episod si al 3-lea si tot asa.

Finch creeaza un program ingenios ce reuseste sa extraga zilnic numarul de asigurare al unei persoane ce va fi implicata intr-o crima violenta. Programul ii sorteaza pe toti in functie de prioritate, dar alege un singur subiect in fiecare zi urmand ca sortarea sa fie resetata la 24 de ore. Din pacate insa algoritmul de selectie nu poate prezice daca subiectul va fi victima, martor sau faptas. Alaturi de John Reese cei doi au parte de curse nebunesti cu un dead line bine stabilit. Unul opereaza din spatele unui monitor, altul face munca de teren. John Reese se vede de multe ori prins in legatura cu subiectii, face echipa cu ei, ii distruge, ii demasca sau pur si simplu ii protejeaza.

De multe ori veti ramane surprinsi de turnura intamplarilor si daca va pot garanta ceva la acest serial acela e suspansul.

Numarul tau care e?

2 thoughts on “Recomandare serial

  1. Din cauza serialelor nu am mai apucat să văd niciun film, mai ales de când e free pe Vplay😉
    Acum mă uit la Criminal Minds. Bine, asta pe lângă cele pe care le vizionez în mod curent (Grey s Anatomz, Desperate Housewives, Bones, The Borgias, The Mentalist, Lie to Me, Prettz Little Liars, Suits, Spartacus)

    • Eu am vreo 20 de seriale si incerc sa le tin la zi, problema e ca apar o groaza care sunt bune si stau all day in fata monitorului :))

Leave a Reply

