Bittersweet

I taste bittersweet and I can’t think…

Imi schiopateaza visele. De la atata mers mai au un pic si se prabusesc. Nu mai pot mari viteza pentru ca ma lovesc de nori plini de ploaie. Senzatia aia de ud care-ti mucegaieste si ultima parte de suflet ramasa. Nu ma gandeam atat de mult la amintiri, nu ma gandeam atat de mult la trecut si nu ma gandeam nici la viitor.

Am asfaltat de atatea ori strazile sufletului asta umed, dar ploaia nu a incetat sa curga. Gropile alea au ramas acolo refuzand a fi acoperite. Ele doar s-au adancit de la cat au pasit altii, iar acum pana la destinatie drumul e din ce in ce mai greu. Nu mai e chiar asa usor pentru a-l strabate oricine cum era pe vremuri. Acum nu-mi mai ajung promisiunile si zambetele alea calde…

Imi amintesc ca alaturi de el totul se rezuma la o cola, o punga de chipsuri si fericire. De ce nu poate sa fie si acum la fel de simplu? De ce nu mai exista fericirea aia primita din lucrurile marunte. De ce nimic nu mai e suficient de bun?

Imi amintesc noptile alea de vara cand intinsi pe o banca priveam la stele si visam cu ochii deschisi spre un viitor in doi. Un viitor care asa cum era conturat, era perfect. Un viitor plin si de bune si de rele, “condimentat” asa cum spuneam noi.

Acum e doar un prezent “bittersweet”. Un prezent insuficient de picant pentru o imaginatie pusa la incercare de atatea ori. Acum am un drum prost pavat si alunecos pe care incerc sa-mi mentin echilibrul. Mi-am sucit gleznele de nenumarate ori , dar nici nu ma opresc. Am dat pantofii aia inalti jos pentru ca nu reuseam sa alerg suficient de repede departe de toate. Acum in tenesi alerg pana ce ma satur si cand crezi ca mai ai un pic si ma ajungi, iar alerg pana-mi dau sufletul.

Mai conteaza ca mai am acelasi vis care-l aveam atunci?

Leave a Reply

