Inca un an…

Vin sarbatorile. Recunosc, anul acesta simt din plin spiritul craciunului. Daca ar fi vorba sa trag o linie de sfarsit de an sa vad ce am realizat si ce nu, mi-as pune mainile in cap. Anul asta nu vreau linii, vreau doar alte puncte.

Sunt multumita ca sunt inconjurata de prieteni care tin la mine, care isi fac timp pentru mine, care indiferent de ora la care ii sun stiu ca raspund. De asemenea am invatat si eu sa tin la ei la fel de mult si sa le acord atata atentie cata merita (adica multa!).

Multumiri? Nu am cui sa aduc, poate doar mie… Am mai crescut un pic, m-am maturizat si cred ca am avut cel mai agitat an de pana acum. Pasiuni duse la extreme, momente de fericire, lacrimi, impliniri, esecuri, greseli, incercari, hobby-uri noi, prieteni noi, iubiri pasagere si un timp mult prea grabit ca sa aiba rabdare sa stea in loc.

Trebuie sa va multumesc in special voua, cei pentru care scriu. O fac din pasiune, dar as fi ipocrita sa zic ceva de genul: “nu scriu pentru a fi citita ci o fac pentru mine”. Ce-i drept, motivul principal pentru care scriu e pentru ca-mi place, dar de asemenea scriu si pentru voi cei care ma cititi. Cei care imi cunoasteti viata de cand am inceput acest blog si pana acum in toate detaliile, cei care chiar daca ati comentat, chiar daca nu ati facut-o ati fost aici.

Voua va urez un an nou superb, plin de impliniri. Va doresc voua tot ce imi doresc si eu si sper ca cineva acolo sus sa tina cont si de noi si sa ne ofere ceea ce vrem. Va doresc sa va ridicati dupa fiecare cazatura, sa ramaneti fara lacrimi de la atata ras, sa ramaneti fericiti chiar si atunci cand viata va da mii de motive sa nu fiti, va doresc sa zambiti in fiecare zi, sa aveti parte macar de un zambet in fiecare dimineata din partea unui necunoscut ce trece pe acelasi trotuar cu voi.

Imi doresc ca si in acest an care vine sa ramanem impreuna, sa ne citim, sa ma cititi, sa va citesc, sa impartasim si bune si rele, sa trecem peste toate si fiecare esec sa se termine cu un zambet.

Leave a Reply

