Viata de celibatar

Avantajele si dezavantajele vietii de celibatar

Recent am inceput sa scriu si pentru The Sexist si imi plac temele oferite de ei pentru articole. Enjoy!Sunt o celibatara convinsa de vreo jumatate de an incoace. Desi inainte credeam ca am nevoie de cineva langa mine, mi-am dat seama ca ma descurc extraordinar de bine si singura. Merg doar in locurile in care ma simt bine, daca am chef sa vad vreo comedie romantica pot s-o urmaresc fara sa rada el langa mine la fazele care mai sensibilizeaza partea de suflet ce mi-a ramas.

Alte parti bune? Imi planific timpul tinand cont doar de placerile mele. Daca eu marti vreau dansuri, pai pot sa merg linistita fara sa ma gandesc ca, atunci cand el va veni de la munca, nu e nici macar un iaurt in frigider, nu mai vorbesc de mancare gatita. Tinutele mele de casa devin asa cum vreau si trebuie sa recunosc ca tricoul ala pe care nu l-am scos din dulap de vreo 2 ani, il port acum cate 3 zile pe saptamana pentru ca mie imi place! Cel mai mare avantaj: pot agata un tip simpatic la bar fara sa ma mustre constiinta ca e cineva care ma asteapta acasa si, daca ma las dusa de val, cu siguranta pot sa mi-o si pun cu el, si sa ma simt bine fara a-mi pasa de ciudateniile mele sexuale. In fond, pe cel de-o noapte slabe sanse sa-l mai vad si a doua oara.

Ca femeie, investesc mult in garderoba si chestii feminine. N-ati vrea sa stiti cate perechi de pantofi mi-am putut achizitiona de cand nu mai e el sa-mi tina cont ca am 3 perechi la fel, culori diferite. Parul meu trece prin schimbari drastice: de la blond la rosu, de la rosu la mov ca intr-un final sa-l fac tot negru. Cel putin nu trebuie sa-i mai vad fata de muratura otetita ca nu-i place rosul ala (nu crezi ca e cam prea rosu?). Finally, patul e doar al meu si recunosc imi place sa dorm pe partea dreapta, cea care evident o ocupa el inainte!

Dezavantajele celibatarului exista si ele. In opinia mea, sunt ceva mai putine decat avantajele, dar pentru anumite persoane sunt imposibil de suportat. Nu prea te mai asteapta nimeni seara acasa, asta in cazul in care nu ai vreo pisica sau vreun caine sa se bucure de venirea ta. Recunoastem ca uneori si barbatii gatesc, iar tu, din comoditate, achizitionezi iaurturi si conserve pentru cina. (Parca totusi iti lipsesc serile alea cand intrai in casa si mirosea a mancare, chiar daca bucataria arata dezastruos). Reuniunile alea intre prieteni care te fac uneori sa te dai cu capul de pereti ti le amintesti? Tu ai cam ramas singura din grup fara partener si de revelion va trebui sa platesti o camera dubla doar pentru ca iubitul tau lipseste. Cand iesi in oras, va trebui totusi sa-ti achiti singura consumatia ca nah, nu mai exista el sa faca pe cavalerul atunci cand arati demential si vrea sa ti-o puna imediat dupa ce descui usa apartamentului. Cheltui mult mai multi bani pe haine si pantofi. Chiar daca iti permiti sa dai banii pe toate prostiile, acum, trebuie sa recunosti ca era un contabil veritabil cand iti doreai pantofii aia crem cu platforma. (Stii ca mai ai vreo 2 perechi asemanatori, nu? Asteapta sa-ti iei rochia si dupa alegi pantofii, sa nu dam banii degeaba!)

Chiar si asa, tot celibatara prefer sa raman, macar pentru o perioada. Am timp de mine mult mai mult ca inainte si nu trebuie sa-mi fac probleme ca intr-o zi n-am chef sa fiu pusa la punct pentru o iesire in oras. In fond, chiar imi fac bine serile alea petrecute in fata tv-ului cu un pahar de vin langa mine sau, pur si simplu, cateva pagini citite dintr-un roman ce astepta pe birou de vreo 3 ani sa am timp de el.

 

Leave a Reply

