Ganduri

Am cateva puncte nefinisate de-asupra unor i-uri demult terminate.

Am amintiri langa un el sau altul, sentimente oferite pe jumatate, sentimente oferite pana la epuizare. Am urme pe incheietura mainii stangi de cat i-am iubit. Ma consolez. Mai am timp si de alte urme. Mi s-au uscat buzele de la atata tacere si s-au crapat de la atatea retineri de a spune mereu ce era in mintea mea. Da, am fost retinuta cu persoanele la care am tinut, tocmai pentru a nu rani si pentru a nu lasa urme altora. Stiu cat dor ale mele.

Cuvintele alea… Nimeni nu mai e atent la ele. Cuvintele alea care nu-ti ofera nimic, dar iti spun totul atat de usor. Cuvintele alea care te ridica printre praf de stele si te izbesc in carbunii incinsi ai iadului. Cuvintele alea care-ti umezesc buzele, dar alteori te fac sa ti le musti pana la sange. Stii cand am avut parte de ele le-am refuzat vehement acum imi lipsesc. Indiferent de ce fel erau, exista persoana de la care le primeam.

Acum mai am doar tacerea, care imi inunda sufletul si lacrimile varsate intre 4 pereti. Am si regrete, ar fi imposibil sa nu am si e mincinos cel care spune ca nu regreta nimic! Simt cum trece timpul. Am mai ars o fila din caietul ala infinit. Una mai plina decat celelalte, cu randuri inghesuite, care totusi nu are nici o relevanta pe langa cele ce vor urma.

Leave a Reply

