Visez!

Visez! Zi de zi, clipa de clipa, continui sa visez. Visez la o zi mai fericita, la un viitor mai roz, dar cu toate astea nu uit sa ma bucur de nuantele de gri. Momentan imi fumez tigara, imi place cum se misca fumul prin aer. Privesc la cartile de pe birou si ma gandesc unde voi ajunge peste ani si ani. Am o viata complicata, probabil si pentru ca imi complic existenta singura.

Stiu ca cineva nu are deloc mila de mine. Imi contorizeaza minutele pierdute si le noteaza intr-un caiet imens cu zeci de file arse. Da, arse! Filele ale reprezinta momentele pierdute din viata mea, reprezinta timpul meu oferit altora, timpul meu la care am renuntat fara a cere nimic in schimb. Toate acele file imi vor sta peste ani si ani in fata ochilor, le voi privi si voi face si eu o contorizare… sau poate nu. Imi place! Ce-mi place? E mai simplu sa spun ce nu-mi place!

E superba viata asta. Imi plac serile cand stau in fata monitorului si-mi savurez tigara, imi plac micile mele obiceiuri, imi place ca de atatia ani inca citesc 10 pagini pe zi indiferent daca nebunii anunta apocalipsa, imi place ca nu scot niciodata cheile din buzunarul hainei, imi place ca-mi pun 5 alarme sa ma trezesc si nu aud nici una, imi place ca incep o groaza de lucruri (desi nu le termin pe toate), imi place ca as fi putut fi o actrita exceptionala, dar am ales sa fiu doar o marioneta a unui papusar nehotarat pe scena vietii.

Trebuie sa mentionez ca papusarul meu e al naibii de amuzant sau amuzat de jocul care ii iese. Nu stie sa traga de sfori si cad de zeci de ori. Ma loveste, ma ridica, mai imi lasa cate un semn, mai imi da ceva de baut sa uit de durere si mereu uita ca mie nu-mi place jocul lui. Dar nu-i pasa. Nu stiu cum e al vostru, dar va spun de pe acum: asta al meu are un umor ceva de necrezut. Ma enerveaza ca-mi ofera cate un zambet ironic cand ma bruscheaza, ma enerveaza ca nu ma tine dreapta.  Cred ca si el a avut parte de prea multe dezamagiri. Poate a fost la randul lui o marioneta prost manuita de stapan si a decis sa se razbune. Ce nebun! Tocmai pe mine m-a gasit. Dar eu sunt mai nebuna ca el! O sa se sature sa ma loveasca si atunci fericirea ma va gasi intr-un colt de lume. Atunci va fi randul meu sa stau in picioare si sa-i vad pe altii cum se prabusesc.

Simt cum se ridica praful viselor mele. Cele pe care le-am lasat in urma. Azi nu mai sunt cele de ieri si maine nu vor mai fi cele de azi.

Leave a Reply

