Cuvinte

Eu sunt femeie… Ce mă doare?
Mă doare atunci când ne certăm ;
Mă doare atunci când mă minți și ochii tăi te dau de gol .
Mă doare atunci când pleci și nu asculți cum strig după tine : TE IUBESC .
Mă doare atunci când rezemat de obrazul meu … plângi și crezi că este un mod pentru ați cere scuze .
… Mă doare atunci când uiți cât te iubesc … și crezi că iubirea dispare de azi pe mâine .
Mă doare când pleci … și trebuie să aștept reîntoarcerea ta .

Ce mă face fericită ?
Privirea ta , prezența ta , vorbele tale , imbrățișarea ta , faptul că ești un sprijin pentru mine , faptul că … mă iubești doar pe mine !

Leave a Reply

