Jurnal

Buna dimineata! Chiar daca nu mai e dimineata si chiar daca eu sunt de ore bune la munca trebuie sa mentionez ca e o vreme afara de ma ia somnnul. Astazi chiar am intrat in pana de idei la capitolul vestimentar asa ca am optat pentru un trening gri si converse negri. Nu e cea mai inspirata alegere, dar chiar nu aveam chef sa ma aranjez mai ales ca nici somnul nu mi l-am facut cum trebuie.

Ah am uitat sa va spun! Marti am inceput dansurile. Alex, un tip la vreo 25 de ani e cel care ne preda. Sa fiu sincera? Am crezut prima oara ca are vreo 16 ani. Un mic copil, ochi albastri, 1.65m si foarte calm de fel.  In sala unde faceam noi dansurile era dupa un perete o baie cred sau oricum o alta incapere. In timp ce noi mai repetam se ducea pana acolo si venea inapoi. Inca nu sunt sigura daca isi facea cruce acolo pentru felul dezastruos in care dansam sau daca fuma. Tind sa cred ca prima optiune e ceva mai viabila.

Dupa o ora jumatate de dansat, trebuie sa recunosc ca eram obosita, dar nu oricum ci grav. Ma dureau in special gleznele. Tipul din stanga mea era usurat ca s-a terminat ora si nu cred ca va mai veni si a doua oara. Probabil a mers obligat fiind de tipa alaturi de care se misca stangaci. Nu vreau sa va explic cat m-am amuzant marti seara si nici nu vreau sa va explic cat de mult astept sa vina seara sa ma duc iar.

Partea buna a venit dupa dansuri cand am mers cu Andrei sa mancam papanasi. Doamneeee era imensa portia. Eu pana acum n-am mai mancat papanasi ci doar coltunasi. Aveam o fata asa fericita ziceai ca am descoperit America! Imi placea turnul ala facut parca din gogosi, cu multa smantana deasupra si gem de capsuni. Yummy, yummy! Oricum n-am putut manca decat o bucatica mica, dar recunosc a doua zi ca ma gandeam la ce imi ramasese cu o seara inainte in farfurie.

Intre timp totul e bine! Munca, munca, somn, munca, munca. O rutina de aia obositoare de ma face sa ma dau cu al meu frumos rotund de un perete!

Va pup! Unde-i vara?

Leave a Reply

