Bad day!

Zi mai proasta ca cea de azi nu cred ca am avut de ceva vreme. Stiti care e cea mai tare chestie? Sa plece un coleg de la locul de munca si tu sa trebuiasca sa-i suplimentezi orele. Din pacate eu chiar nu mai am de gand sa fac chestia asta. S-a intamplat de prea multe ori ca sa o mai fac si acum si nici nu vad pentru ce as face-o. Adica sa ne intelegem: ma incanta banii nu mult ci foarte mult, dar totul pana intr-un punct in care prefer sa am timpul meu nu sa lucrez pentru anumite bonusuri. Nu-mi place sa lucrez ca idioata 15 ore pe zi pentru bani. In fond timpul ala nu mi-l da nimeni inapoi!

E o prostie sa te complaci in astfel de situatii. Va zic din proprie experienta. Mai ales ca nimanui nu ii pasa de tine. Cat timp stai, muncesti si faci si ore suplimentare esti bun ca si angajat, dar prima oara cand chiar nu ai cum sa mai stai orele alea in plus nu esti bun de nimic.

Pentru cei care ati avut parte de asa ceva nu acceptati sa va irositi timpul pentru cativa bani. In plus e viata voastra si oarecum o sa pierdeti perioade chiar frumoase in spatele unui birou. O sa treaca timpul si o sa va dati seama ca v-ati indepartat de prieteni, ca viata sociala dispare incet incet, ca aveti bani, dar nu aveti timp sa-i cheltuiti. Toate astea se vor aduna una cate una si se vor transforma in niste frustrari greu de rezolvat.

P.s. vreau sa fie cald!

Leave a Reply

