Culori!

Am nevoie de culori! M-am saturat de o viata alb-negru. Am decis ca probabil e timpul sa privesc altfel lucrurile. Ce rost ar mai avea fericirea fara cateva atingeri calde si mangaieri fierbinti. Sunt femeie, imi place sa ma expun si sa fiu privita, da imi place si s-o fac pe inabordabila si de multe ori imi iese prea bine, dar e timpul ca asta sa se schimbe. Faptul ca nu voi mai fi la fel de acida nu inseamna ca voi avea o disponibilitate mai mare, dar ce e fericirea daca nu am grija de placerile mele?

Cu siguranta dupa cativa ani imi vor mai ramane tigarile si poate siguranta ca mereu am luat hotarari gresite, dar de data asta vreau sa le fac. Vreau sa fie altfel. (Nu dragilor, nu aleg calea depravarii!) E doar timpul sa-mi mai ascult uneori instinctul si sa nu-mi mai reprim anumite dorinte. E timpul sa fiu mai maleabila si cand mi se propune ceva sa refuz elegant in asa fel incat sa las mereu o usa deschisa unde sa ma pot intoarce. Unii ati zice ca asa ceva se numeste perversitate. Sunt gemeni e absolut logic sa am 2 fete! Ca nu le folosesc mereu nu inseamna ca nici nu le detin. Ca sa fiu explicita am 10 fete nu doar 2 si da, atunci cand eu consider ca e nevoie le folosesc din plin. Nu neg ca uneori m-am folosit de atuurile de femeie pentru a obtine ce-mi doresc. Dar stiti ceva? Nu-mi pare rau! Sta in natura femeii sa obtina ceea ce vrea.

Si acum daca stau sa ma gandesc bine pe barbati nu-i deosebeste absolut nimic de noi. Multi dintre ei pun punct anumitor relatii si lasa situatia in plop pentru a sti ca intr-o zi daca se vor intoarce nu le va fi trantita usa in nas ci vor primi o invitatie inauntru. Noi femeile din pacate putine stim sa facem asta. La noi daca e final trebuie sa-l facem dramatic, comic, razbunator, dureros si alte porcarii de genul. Da am facut-o si eu! Dar nu a fost bine si stiu asta. E cazul ca sa transformam drama intr-o comedie spumoasa cu o actiune fericita si un final bine stabilit. E timpul ca noi sa nu mai fim luate prin surprindere ci sa surprindem. Suntem femei, trebuie sa fim elegante, sa stim sa manipulam, sa fim acide, sa stim sa zambim, sa stim sa tinem un barbat in suspans si mai ales sa-l tinem langa noi.

Ei bine, nu vreau pe nimeni langa mine. Vreau doar pasiunea si fluturii din stomac fara un barbat. Vreau pasiune fara a fi nevoie sa ma implic in ceva. Nu vreau angajamente! Sunt prea tanara, sunt simpatica, sunt vesela imi place viata si am o groaza de activitati ce ma asteapta sa le incerc. Vreau sa fac o multime de lucruri fara a fi constransa de program, de o alta persoana sau de rigorile unei relatii. Daca vreau teatru la 8 seara pai teatru sa fie! Nu sa ma gandesc ca se va supara el ca nu ne vom vedea din cauza ca m-au apucat pe mine pasiunile artistice. Daca vreau sa stau acasa sa citesc pai clar vreau sa stau acasa sa ma relaxez nu sa mi-o pun cu el si sa mai termin si obosita!

Imi iubesc viata asa cum e: si cu bune si cu rele. Poate nu am cea mai sanatoasa gandire, poate nu sunt asa cum ar trebui sa fiu, poate nu ma incadrez in tiparele normalului, poate mereu vreau sa fac altceva noi, poate de prea multe ori sunt nehotara, poate zambesc de mult prea putine ori, dar stiti ceva? Sunt foarte multumita asa cum sunt si nu am chef sa ma schimb pentru nimeni si nimic!

Leave a Reply

