Coffee and cigarettes

Sunt la o cafea si nu-mi vine sa cred cat de tare s-a racit afara. In legatura cu programul meu din ultimele zile ce sa va zic: relaxare totala. Am luat decizii, m-am gandit, m-am razgandit ca in final sa ajung si eu la anumite concluzii. As vrea sa-mi pot  da seama daca sunt bune sau rele, dar inca nu detin acest raspuns suprem. Imi place sa ma razgandesc destul de des in privinta anumitor decizii legate de viata mea personala si profesionala deci probabil nu voi face exceptie de la regula nici acum.

Pentru moment insa sunt foarte hotarata ca voi urma traseul planului ce l-am stabilit. Momentan nu vreau sa-mi fac griji in legatura cu ce va urma. Totusi ma gandesc la: planurile de sarbatori, ziua lui fratemiu si ce cadou sa-i iau, colegii mei care vor mai trece prin 3 ani de chin la facultatea de informatica, colegii mei de la master de la jurnalism pe care nu i-am mai vazut din vara si la multe alte prostii.

Da, din cand in cand ma mai gandesc si la el si la faptul ca uneori imi lipseste, dar ca trebuie sa trec peste si sa nu pun la suflet pentru ca nu are rost. In fond nu vreau sa ajung la 30 de ani, plina de riduri pentru ca am pus prea multe la suflet. De la el am invatat ca trebuie sa iau totul ca atare si chiar sa mai las copilariile un pic deoparte ca uneori nu-si au rostul.

Bun venit mie! Am intrat intr-un nou proces de maturizare, sper sa ma tina suficient de mult hotararea asta si sa nu renunt la ea prea curand.

Si acum param pam pam sa va zic de ultimele planuri: dupa admiteri la medicina, jurnalism, fotografie, informatica, anumite cursuri de programare trec la dans. Asta-i frate m-am ticnit, la fel au zis si altii cand au auzit, dar e irelevant. Trebuie sa mai schimb aria de ocupatii si sa mai fac si alte lucruri noi. Oricum deja lumea s-a obisnuit cu mine si cu diferenta asta de concordanta intre ceea ce aleg.

Dragilor va pup si sper sa aveti o zi superba in continuare!

Morning, coffee and cigarettes on a table. Just me and others strangers, drinking coffee in a cold morning.

 

Leave a Reply

