Tacerea unui suflet

Imi place de el! Mult de tot, dar pentru ca mereu exista un “dar” nu e exact ce-mi trebuie. O alta pasiune imposibila care sa-mi complice existenta? As putea zice pas, dar inca nu o fac. Inca imi place sa-l ascult atunci cand are ceva de spus sau sa-i vorbesc atunci cand am eu ceva de spus.

E felul ala de barbat ciudat care te atrage dar nu stii de ce. Genul de persoana care iti aduce zambetul pe buze doar prin simplul fapt ca te gandesti spontan la ea. Eu deja sunt obisnuita sa-mi placa doar persoane alaturi de care practic mi-ar fi imposibil sa traiesc ceva palpabil. Mi-a placut mereu sa-mi fac o pasiune din persoanele incompatibile cu mine dintr-un motiv sau altul.

Acum e vorba de tine… Tu, cel care ma faci sa zambesc si sa sper ca intr-o zi va fi altfel.

Un post care spune multe si totusi nu spune nimic. Un post in care as fi vrut sa spun atat de multe, dar am decis ca e mai bine sa tac pentru ca asta stiu eu sa fac cel mai bine.

 

Leave a Reply

