Cu gandul la tine

Sunt in capatul lumii incercand sa uit de toate. Incercand sa uit de un el, de un altul si sa-mi pun ordine-n ganduri. V-am zis ca nu rezist fara sa scriu. Nu o fac pentru trafic, o fac din placere si pentru ca e singura activitate ce ma mai relaxeaza.

Ar trebui sa-i zic ca-mi place? Sau ar trebui sa tac? Tot ce-mi mai ramane de facut e sa-mi deschid sufletul aici pe blog si sa dau curs cuvintelor pe care de multe ori nu am curaj sa le rostesc. Ar fi trebuit probabil sa zic multe, dar acum nu mai are rost. Ar fi trebuit sa le fac pe toate la timpul lor, dar deja … nevermind.

Inchei spunandu-ti ca imi este dor de tine, de buzele tale, de felul in care te imbraci, de noptile petrecute impreuna, de mainile tale, de felul in care mirosi, de felul in care zambesti, de felul in care iti intorci privirea cand esti intimidat de ceva, de felul in care ma calmezi sau ma enervezi cu atata usurinta… Mi-e dor de multe ce tin de tine si da, daca as putea da timpul inapoi as face exact aceleasi greseli fara sa-mi pese de sfarsit.

Post dedicat unui anumit el din viata mea.

p.s. de fapt nu am zis nimic in postul asta decat ca imi este dor de tine.

Leave a Reply

