Ocupatii si aberatii zilnice!

Intalnirea cu Aj cred ca a fost cea mai proasta idee ce am avut-o in ultima vreme. Bha frate cand faci cate o chestie de asta clar ceva nu va mai fi la fel. Nici macar conversatiile alea ce le aveai pana-n pragul diminetii. Incepe sa fie ciudat si da, cu mult diferit. Asa ca am pus punct acelor discutii de tot. Nu vreau sa-mi pierd timpul doar de dragul nesomnului. Pot face ceva mai bun decat sa astept sa se faca dimineata si sa port o conversatie plictisitoare.

Acum sa va zic de ce a fost naspa ideea cu vazutul. Pai inainte vorbeam super multe chestii, ne-am vazut a fost ok, dar ceva s-a schimbat. Nu-mi plac lucrurile care se schimba din bine in rau si prefer sa renunt la ele.

Intre timp ca sa-mi distrag atentia mi-am gasit alte ocupatii. Pana saptamana viitoare ma ocup de organizarea blogmeetului din Iasi. Slava domnului ca am cu ce-mi ocupa timpul. M-am gandit pe langa karaoke sa facem si altceva. Asa ca slava domnului a venit C.S. cu o idee sa aducem un iluzionist.😀 Sper sa iasa totul ok.

O zi plina de soare!

Leave a Reply

