The other days

Era partea cu to be continued asa ca sa continuam traseul celor doua zile. Dupa cum va spuneam au fost multe chestii care le planificasem pentru ca de fel chiar sunt ordonata, dar ca de obicei schitele mele nu sunt in deplina concordanta cu realitatea.

In prima seara abia asteptam ca el sa plece sa faca un dus pentru a ma putea schimba si a bea repede un pahar de vin in speranta ca ma voi ameti si voi avea si eu un buton de stop verbal. Am baut paharul de vin, dar spre dezamagirea mea eram complet lucida. Damn cand vrei ceva nici o sansa sa poti face. Am mancat, am vazut un film ce eu il vizionasem de vreo 13 ori si evident incercam sa ne acomodam unul cu celalalt. De fapt cred ca eu incercam sa ma acomodez ca el era suficient de relaxat. Nu cred ca am mai avut de mult probleme cu gasirea unei pozitii in pat cum am avut atunci seara. Oricum as fi stat exista un element de disconfort asa ca ma tot suceam cand pe stanga, cand pe dreapta ca un titirez ce nu gaseste cuta perfecta pentru a-si opri rotatiile. A urmat evident si partea cu first kiss dupa mai multe incercari esuate din cauza mea evident si un somn mai mult nesomn pana-n pragul diminetii, iar ce s-a intamplat intre e irelevant. Traseul de luni a fost relativ simplu. Desi aveam o groaza de chestii de facut in capsor ne-am trezit relativ tarziu asa ca am optat pentru o lasagna la pranz si o plimbare prin botanica la amiaza. Da l-am dus la ratuste. Nu ma asteptam ca pe frigul ce era afara sa fie vreo vietate pe lac, dar spre surprinderea mea au fost.

DECI E BORING CE VA POVESTESC AICI! E FOARTE BORING!

Asa ca evident am sa schimb firul discutiei.

Ca idee omul e foarte ok. M-am simtit foarte bine 3 zile. Uitasem cum e sa ma port ca un copil, dar astea 3 zile am facut-o din plin. Impresia ce i-am lasat-o eu lui: habar n-am! E irelevant si nu cred ca ma intereseaza prea mult. De fapt ma intereseaza, dar nu am sa intreb chestia asta. (Iar tu, pentru ca stiu ca ai sa citesti postul sa nu-mi zici!) Bai ideea e ca ar trebui sa incercati chestiile astea. Lucrurile nu vor iesi mereu perfect. Nu are cum sa fie totul bine pentru ca mereu o reactie a unuia dintre voi va aduce dupa ea alte reactii si comportamente. Trebuie sa zambiti sa luati totul ca atare si sa va amintiti doar partile bune.  Au fost 3 zile in care am uitat pe probleme, 3 zile in care am zambit, 3 zile in care am incercat sa-l fac si pe el sa zambeasca. Au existat si momente ciudate si momente in care am tacut si momente de disconfort. Ei si ce? Nu am sa-mi amintesc chestiile alea ci partile bune.

Un alt el prezent pentru 3 zile si pe care timpul si distanta il vor sterge usor usor. Un el in fata caruia mi-am deschis sufletul, caruia i-am daruit nopti si care a facut la fel. Ca idee ganditi-va bine inainte sa oferiti timp cuiva🙂 e singurul element ce nu vi-l poate da nimeni inapoi. Cand o faceti meditati bine asupra problemei  in fond nu ati vrea sa oferiti ceva cuiva ce nu merita nimic. (Si nu, nu imi pare rau de timpul ce ti l-am dat, am facut-o din placere si pentru ca am vrut. Repede te-ai gandit la partea cea mai proasta! Shame on you!)

Zambetul trebuie sa ramana acolo unde ii este locul indiferent de momentele ce isi vor face simtita prezenta in viata mea.

Leave a Reply

