Necunoscuti

Vreau zi de 36 de ore!!!!…

Hmm e timpul de povesti noi si probabil ca asta nu ar trebui scrisa, dar cum fac de atatia ani, imi povestesc viata personala pe blog. Fara vreun scop evident, poate doar un sfat picat accidental atunci cand am nevoie de el.

Totul a inceput cu 7 zile in urma:

AJ: buna

Lost Emotion: buna…

AJ: AJ here,

Lost Emotion: Hi!

Lost Emotion: Iris here

This one is new. Are aproximativ o saptamana de cand a aparut pe traiectoria vietii mele virtuale. Am suficienti prieteni reali si sincer nu prea fac fata numarului de persoane intre care trebuie sa ma impart. Dar cum am timp de n persoane pot avea timp si de n+1. Kind of meaning +1 ala. N-am mai avut ceva vreme de cand sa stau nedormita noptile cu un necunoscut pe net si culmea nici sa nu ma plictiseasca. De obicei linia de diferentiere e simpla: trece de primele 3 minute sau nu. Ah, el a trecut suficient de bine peste 3×100, dar asta e irelevant.  Intr-o saptamana am renuntat la orele de somn si asa putine, am stat pe messenger mai mult decat o fac de obicei si am vorbit vrute si nevrute. Ba frate de la chestii gen pantofi pana la nemurirea sufletului. Partea buna (sau proasta) in tot cacatul asta e ca nu ma plictisesc. Culmea nici eu nu sunt foarte sanatoasa ca pe undeva tot astept punctul ala de rascruce:

-Cand va fi anost?

Inca nu e, speram ca nici nu va fi foarte curand. Ma simt din nou ca acum 3 ani cand stateam cu R non-stop pe messenger si discutam continuu orice cacat. Mereu m-am ferit de chestiile de genul. Mai bine zis mereu am vrut sa ma feresc de chestiile de genul, dar m-au ajuns ele din urma. Pe de o parte imi place sa vorbesc orice cu anumite persoane, dar pe de alta parte e kind of weird ca la un moment dat cand persoana in cauza lipseste ii simti absenta din simplul motiv ca esti prea obisnuit cu prezenta ei.

Culmea e ca atunci cand purtam cate o conversatie nu-mi dau seama cat de repede se misca acele ceasului. Ma enerveaza ca timpul nu se opreste. Nu regret timpul care il ofer diferitor persoane indiferent daca ele merita sau nu. O fac pentru ca vreau chit ca momentele respective nu mi le da nimeni inapoi. Cred ca asta e cea mai frumoasa parte a discutiilor virtuale. Uneori nu le pui stop si iti rupi din orele de somn pentru a nu ruina anumite conversatii. Sunt discutii si discutii si toate se poarta la timpul potrivit. Problema e ca uneori trebuie sa dai mai mult ca sa nu pierzi o anumita parere, un anumit subiect, sau o simpla conversatie care te face sa te simti bine.

This is one of those nights.

Sleep well my friends!

Ha se pare ca a sunat si telefonul. Sa vedem cat o sa se lungeasca noaptea asta.

…Si nopti care nu se las curpinse de zorii zilei

3 thoughts on “Necunoscuti

  1. Pentru ca unii oameni chiar merita sa iti petreci noptile cu ei, chit ca a doua zi dimineata o sa te trezesti injurand lipsa de somn, iei telefonul si te uiti sa vezi daca ti-a scris. Gasesti un mesaj de “Buna Dimineata” care este suficient de puternic sa iti alunge somnul, oboseala sau nervii.

    Si mai sunt momentele alea idioate cand te certi cu acea persoana si crezi ca totul s-a terminat, iti pare rau si ii simti lipsa chiar si simplul fapt ca nu ar mai putea fi acolo la o distanta de un sms sau telefon.

    Dar unii oameni chiar merita🙂

Leave a Reply

