Parti de suflet

E frig, dar un frig de ala de-ti ingheata sufletul in tine. Se pare ca si sufletul meu a inghetat la toate promisiunile tale. Acum nu zic ca nu a fost o vreme in care traiam alaturi de tine cele mai frumoase clipe, cele mai frumoase nopti si zile. Nu exista zi in care primul meu gand sa nu fie pentru tine si noapte in care sa nu adorm cu gandul la tine. Acum tot ce mai ai din mine e o parte din suflet ce am lasat-o in urma in momentul in care am plecat. Un suflet care a ramas mai mic si care acum nu mai poate oferi zambete din orice nimic, nu mai poate oferi fericire acolo unde inainte o facea cu atata usurinta.

Acum tot ce mai am nevoie e sa ma regasesc pe mine. Am nevoie de timp sa-mi incarc bateriile in razele soarelui sa pot zambi din nou. Tot ce doare am lasat in grija ta. Nu! Nu mai am de gand sa plec din diverse tipuri de relatii incarcandu-mi mintea cu nimicuri pentru care nu ar trebui sa ma consum. Plec si te las in urma, dar de data asta plec de tot. Ai sa-mi observi absenta, dar atunci cand iti voi lipsi fa in asa fel incat sa nu ma mai cauti. Nu ma mai intereseaza nimic din ce are legatura cu tine. Timpul tau nu tine ritmul cu al meu si nu, nu vreau sa te astept, nu are rost sa astept sa te hotarasti tu ce vrei de la viata.

De data asta plec libera, cu zambetul pe buze, un zambet care ti-a inseninat tie zilele. L-ai avut suficient. E timpul sa zambesc lumii, e timpul meu sa ma simt bine si sa rad de ceea ce las in urma. Sufletul asta mic inca mai poate multe, dar are nevoie de o mica pauza. Sufletul asta inca poate oferi si trezi sentimente.

Nu-mi pare rau de nimic din ce am trait cu tine, nu-mi pare rau de timpul ce ti l-am oferit, nu-mi pare rau de rabdarea care pentru altii mi-a lipsit, nu-mi pare rau de zambetul ce il afisai atunci cand ma priveai. Nu regret absolut nimic doar ca e timpul sa pun punct si sa-mi continui viata. O viata din care tu nu vei face parte, iar pentru asta am un motiv suficient de serios: nu meriti.

Te-am ridicat sus in cer, ti-am aratat cum e sa privesti lumea de la inaltime, dar nu ai stiut sa apreciezi asta asa ca acum coboara si fa-mi un pic de loc ca ma sufoci.

-Iti voi oferi 3 zile in rai comportandu-ne ca niste diavoli!

2 thoughts on “Parti de suflet

  1. Aaaaaaaah sentimente, motivul pentru care am si renuntat la ele… prea multa bataie de cap si pana la urma unul tot ajunge sa sufere, de regula cel ce scrie.

Leave a Reply

