Start again…

Alooo! Trezeste-te!

M-am trezit, dar nu oricum ci de toti banii. Izbita crunt de realitate. Daca pana acum mai aveam sperante ca el e altul si ca s-a schimbat s-a dus totul dracului ieri undeva la venirea serii. E aceeasi persoana meschina, care minte zambind fiecare femeie ce trece prin viata lui si nu-l intereseaza ce lasa in urma. Vreti sa stiti partea buna? La un moment dat o va pati si el asa ca nu ma agit prea tare. Acum e timpul sa fac eu ceva in privinta asta. De data asta am sa pun stop. Voi intrerupe toate legaturile cu el si da daca va fi nevoie imi inchid si telefon, scot si cablul de net si raman in casa pana cand sunt sigura ca as rezista oricarei tentatii.

De data asta eu am intrebari de pus, raspunsuri de dat si oameni de uitat. Se duce acolo inauntru o lupta interioara sau stati ca asta deja nu mai e lupta e razboi. E ciudat, dar din pacate exact in punctul asta am ajuns. Acum o sapt cand a venit tot zambaret si a zis:

-Gata, de-acum o sa fie bine. Aveam nevoie de timp.

eu l-am crezut fara sa-mi mai pese de nimic. Da, ca de obicei reusesc sa fiu naivitatea intruchipata cu barbatii care-mi plac. Asta e asa un pic unfair pentru ca pe cei fata de care nu simt nimic le tai startul dinainte sa ridic steagul.Pentru ei cursa e pierduta dinainte de a incepe.

Pentru el insa… Am stat la start si am ridicat steagul de n ori de fiecare data cu speranta ca va fi bine. E ok totusi ca intr-un final m-am trezit.

E timpul sa va spun

-Buna dimineata!

Din nou cu acel zambet characteristic pe buze, din nou cu acea atitudine de femeie invingatoare (Ha, fraiere! Am trecut si peste tine fara prea mult stres!), din nou cu gandul la mine si nu cu gandul la oricare el din viata mea. Va fi bine! Mereu e bine in final!

“Uita de lume, de sentimente, de suflete pereche…”

10 thoughts on “Start again…

  1. Buna dimineata si tie Lost.
    Intotdeauna ne lasam invadati de sentimente si acceptam orice din partea celor pe care ii iubim, dar cum am mai mentionat din acel procent de 100% incredere pastraza-ti macar un 1% pentru tine ca atunci cand vei vedea ca a gresit nu-ti vei suferi pentru ca stiai ca la un moment dat ceva se va intampla.

  2. era o “povestioara” interesanta de pe vremea stra-stra-stra-strabunicilor nostrii care spunea asa.. .”Revenge?nah..i`m too lazy.I`m gonna sit here and let karma fuck you up! ” so let karma solve that problem..trust me! it will be solved sometime.. 🙂 nu merita nici 60 de secunde sa stai trista… pentru ca inainte sa mori iti vei aduce aminte de minutele,orele,zilele triste si ai da orice in acel moment ca ele sa fie continuarea vietii tale cu o secunda inainte sa mori..

Leave a Reply

