Another day!

Sunt racita grav. Asta se intampla de vreo saptamana incoace si credeti-ma nu se vede soarele la orizont deci probabil am s-o mai duc o perioada in chinuri. Tema de azi? Hmm nu am o tema in special. Aseara am sunat un prieten cand m-am intors din oras. Simteam nevoia sa vorbesc cu cineva. Desi era vreo 1 a reusit sa auda telefonul. Stiti ce nu inteleg? Probabil si voua vi se intampla: sun o persoana sa ma descarc, sa-i spun ce am pe suflet si in final tot persoana respectiva imi povesteste mie anumite chestii. Ma da sunt ofticata pe treaba asta. Ce pisici se intampla? M-am saturat de rolul psihologului! Vreau si eu sa fiu pacient macar o singura data. Vreau si eu sa zic ce am pe suflet (Discutii gen nemurirea sufletului, probleme personale, profesionale). Nu sunt multe, dar uneori simt nevoia sa le zic. La naiba!
Ei daca n-am putut sa spun toate astea asta noapte va zic voua acum.

Cu Ix imi cam trece, dar nu asa oricum. Ieri vorbeam cu el si din nou m-a mintit in fata. Mor pe chestia asta! Wtf? Eu imi asum responsabilitatea pentru ce fac, ce nu-mi place, ce spun, ce vreau sau nu vreau. Mor pe genul de persoane care nu sunt in stare sa recunoasca atunci cand fac ceva ce nu e foarte ok. This is life!

Ieri a fost ziua unui prieten si neavand habar ce sa-I iau cadou am dat o raita prin mall si m-am rezumat la un tricou. Imi placuse mesajul: Time is place! Dupa am mers la prietenul asta al meu (Practic iubita lui e una din cele mai bune prietene ale mele) si surpriza! Ma gandisem ca plec de acolo direct in oras doar ca lumea era prea eleganta pentru stilul meu casual. Am venit acasa, m-am schimbat, am mai schimbat doua vorbe cu I ( el e nou, vine si randul lui la povesti) si in fuga am plecat spre barul respectiv. Abia asteptam sa cant. Nu de alta dar e obicei la mine sa dau cate o raita pe la karaoke saptamanal macar  pentru a canta o melodie. Am stat ce-am stat pe-acolo, m-am distrat, am baut si am venit acasa.

Sa vezi distractie cu trezitul dimineata azi. Cand mi-a sunat cesul la 6.30am am zis ca n-are cum. A innebunit telefonul frate. E fusul orar defect? Era bezna. Am dormit la loc si cand am deschis ochii am constat cu stupoate ca e 7.50. Ma intreb de ce cand suntem in intarziere ne miscam cu o rapiditate nemaivazuta, dar cand e vorba sa ne trezim sa facem totul pe indelete nu reusim nici sa deschidem ochii.

Leave a Reply

