Long night

S-a redeschis Office. Gen club de fite unde lumea isi etaleaza acum achizitiile facute asta vara. Sincer, nu-mi plac cluburile de fel, dar multimea a insistat asa ca m-am supus majoritatii. Nu stiam ce sa aleg sa ma imbrac, dar am optat pentru blugi stramti, tricou negru decoltat si tocuri. Lenjeria galbena ca sa ma simt in elemental meu. Acum problema era ce si cum facem si la cat ne vedem. Dupa lungi dezbateri am decalat prima ora de la 23 la 24.30. Si toate astea in vreo 3 miscari. L-am sunat pe V2.

-Buna, stii sunt eu ma stii de la petrecerea lui C.

-A buna ce faci? Eu sunt la niste prieteni.

-Ce sa fac ok. Ma gandeam daca nu ai nici un plan in seara asta poate iesi in club cu mine si cativa prieteni.

-Da e ok. La ce ora mergem?

(Damn, prea prompt pentru gusturile mele. Deja regretam ca l-am sunat.)

-Pai la 12.

-Ok ne vedem la 12 in fata la Office.

Ne-am vazut toti in fata clubului si am intrat impreuna. Eram 6 persoane. Nu ma asteptam sa fie atat de plin si nu ma asteptam nici la muzica de proasta calitate ce m-a izbit in urechi de la intrare. Ne-am pus la bar toti intr-un sir Indian pentru ca dragii mei prieteni nu s-au sinchisit cu rezervarile. Ce-au gandit ei? E a doua saptamana de la deschidere asa ca nu poate fi prea plin. O premiza total gresita, dar am trecut peste. Vodka, suc de mere, suc de portocale, red bull si alte nebunii. Fiecare cu ce-a vrut sa bea. Am dansat, ne-am distrat, ne-am ametit, ne simteam toti ok. Pe la jumatea noptii V2 a plecat acasa. Am ramas cu restul si cred ca m-am simtit de 10 ori mai bine ca inainte. Bine ca pe la final cand noi plecam acasa au inceput si ei sa dea muzica buna. Damn acum sa vad ce fac sa-mi treaca migrena. Apropo aici ploua de ieri de la pranz continuu.

2 thoughts on “Long night

  1. Nu am fost in Office pana acum tocmai pentru ca am auzit ca e club de fite, oricum este interesant faptul ca pentru voi, noi barbatii suntem mai interesanti cand trebuie sa luptati pentru noi sau cand suntem indiferenti.

    Multumesc pentru confirmare🙂

Leave a Reply

