Recomandare film

Real Steel

Regia: Shawn Levy

Gen: actiune, drama, sf

Durata: 127 min

Premiera: 7.10.2011

Nota imdb: 6.9

Astept filmul asta de cateva luni si abia azi ce a avut loc premiera. Mi-am rezervat bilete de saptamana trecuta. Concluzia: nu-mi pare rau si nu consider ca am cheltuit banii degeaba. S-a meritat sa astept pentru Real steel.

Hugh Jackman si-a dovedit inca o data abilitatea de a juca bine un rol fara prea mult efort. In rolul lui Charlie Kenton alaturi de fiul lui Max (Dakota Goyo) acestia controleaza un robot in timpul meciurilor de box.  Alaturi de Max in varsta de 13 ani ei trec prin nenumarate momente ce ii maturizeaza si umanizeaza pe ambii. Atom este o parte importanta a filmului el fiind oarecum personajul principal. Cules din gunoi, robotul deja depasit de generatii noi aparute demonstreaza ca nu conteaza cat de prafuit esti pentru a castiga un meci.

Momente emotionante in film sunt destule. Am ramas placut surprinsa la dansul dintre Max si robotel, momentele in care Bailey si Charlie se apropie unul de celalalt sau cand pur si simplu Jackman interpreteaza rolul unui tata ce uitase semnificatia unei familii.

Din punct de vedere al povestii din spate filmul aduce si elemente de noutate, dar nu trebuie privite doar efectele special ci si scenariul in sine. Replicile sunt alese cu grija, dinamica filmului e impresionanta ca si buna dispozitie ce acesta o creeaza.

Nota mea 8.6/10

6 thoughts on “Recomandare film

Leave a Reply

