Primele impresii

A inceput facultatea. Prima zi am fost un pic la deschidere. Ca sa fiu sincera nu am rezistat pana la capat, dar mi-am promis ca aici vreau sa invat. Dupa lungi dezbateri am ales un tricou gri, un sacou negru, blugi albastri, lenjerie albastra si pantofi inalti negri. Am ajuns la destinatie cand ce sa vezi: baietii in principiu la sacou, pantaloni la dunga, camasi, iar fetele majoritatea in tricouri, blugi si tenesi. Hmm ciudat!

Azi practic a fost prima zi. Sincer nu am eu nici o treaba cu trezitul dimineata, dar in fiecare zi voi avea de la 8 asa ca va trebui sa-mi schimb un pic programul de somn. M-am ridicat din pat alene, m-am spalat, m-am imbracat si am iesit in fug ape usa. Dup ace am cautat vreo 5 minute sala am reusit s-o gasesc. Surpriza: era mult prea neincapatoare pentru numarul de suflete dornice sa invete ceva nou. Erau suficienti care stateau in picioare. Oricum dupa 2 saptamani nu cred ca vor veni tot in acelasi numar la cursuri, dar asta e irelevant. Mi-am luat loc pe un calorifer. Era curs de “Algoritmi si programare”. V-am zis vreodata ca eu sunt umanista de fel? N-am nici o treaba cu chestiile astea reale, dar sper sa nu fie imposibil de invatat. Dupa cursuri am facut cunostinta cu niste colegi si am iesit la o cafea.

Pana in momentul de fata e ok. Sa vedem ce va urma dupa.

p.s. ma simt old intre atatia de 18 ani. :))

7 thoughts on “Primele impresii

  1. Hmm “Algoritmi in programare” sa ma insel oare sau ASE – Cibernetica? Mi-am permis sa spun ASE si nu Politehnica, nu pari sa ai trasaturi politehniste🙂

Leave a Reply

