Just a page

De la ultima pagina de jurnal s-au intamplat multe. Nici nu stiu cu ce sa incep. Am o perioada proasta. (Da stiu o sa va ganditi ca am multe perioade proaste, dar acum chiar e proasta.) Sa incep cu inceputul. Nici macar nu mai stiu unde e acel inceput. E nevoie de o lista sa va zic ce si cum s-a intamplat.

Ix- un el, care a intrat in lumea mea, a intors-o pe dos mai repede decat ar fi putut-o face oricine si dupa vezi doamne a disparut in ceata fara nici o explicatie. O cearta de 2 lei si un pa sec. Sincer eram pregatita pentru final. (Macar atat!) Stiam ca asta va urma si deja eram resemnata. Oricum  cel mai bun principiu e ca balta are peste. (Si sunt pesti cu o carne mai dulce ca a lui, trebuie doar sa-I gasesc eu… sau ei pe mine.)

E- l-am revazut acum cateva zile. Trebuia sa-I returnez niste carti si un stick. Hmm nu-l mai vazusem de ceva vreme. Cred ca din momentul in care ne-am despartit. E a 4-a luna asta. In fine, m-am dus miercuri la prima ora la facultate sa-i returnez bunurile. L-am vazut, evident mi-au trecut mii de filme prin cap, dar n-am reusit sa schitez decat un

-Buna, scuze ca am intarziat cu astea, dar abia saptamana asta au ajuns. 

Si pana sa-mi raspunda el, eu eram deja iesita pe usa. It’s a long story with those books. Imi spusese ca-i plac si i le luasem cadou de ziua copilului, iar stickul hmm il scapasem in excursia de pasti in wc. Si culmea de idioata ce sunt uneori am mai si tras apa dupa el, nestiind ca era water resistant.

C2 – Am mai iesit cu el ba la karaoke, ba la film, dar ma enerveaza ca mereu trebuie sa se mire de ceva si mereu are ceva de comentat. Apropo e primul baiat care mi-a zis ca-mi sta prost pe tocuri. (Wtf?!!! I’m a woman.) Sa ne intelegem: as fi capabila sa dorm pe tocuri daca as putea. Am pierdut deja numarul perechilor de pantofi si cm tocurilor ce le posed, dar asta e irelevant.

L – A sosit in oras azi si m-a sunat pe la pranz sa iesim, dar nu era momentul. I-am zis clar ca ramane pe luni ca nu am starea necesara. Nici macar eu nu pot fi mereu lapte si miere ce mama naibii.

A – A inceput sa fie o prezenta constanta in viata mea, mai ales in ultima saptamana. Am tot iesit la filme, am vorbit, a venit si mi-a tinut companie cand am avut ziua de curatenie (da, urmeaza sa va povestesc si despre asta.) si mi-a mai schitat un pic zambetul care deja disparuse de la locul lui.

Acum ce sa zic: in principiu asta e o lista idioata cu diferite persoane. Cu ele am intrat in contact saptamana asta si mai mereu totul a iesit un dezastru. Same shit, different day!

P.s. M-am tuns si m-am vopsit din nou violet. Imi place culoarea la fel de mult pe cat imi place toamna. (Toamna e anotimpul meu preferat.)

Leave a Reply

