Inghetata si multa rabdare

Azi a fost o zi haotica pur si simplu si de-a dreptul. Asta noapte (dimineata mai bine spus) am aterizat in pat pe la 4 jumatate dupa ce am citit un blog cap coada si dupa ce am trecut prin mai multe experiente nu prea placute (ore petrecute undeva cu un scop). In apusul noptii asta fiind undeva pe la 6 am auzit Stone Sour – Through glass. Clar!!! E imposibil. Numai mie imi poate suna telefonul la ore total nepotrivite in momente nepotrivite.

-Trezeste-te am zis!

-Dorm.

-Trezeste-te.

-Hmm zii A ce vrei. Am dormit putin, am fata sifonata si acum si caracterul multumita tie. Cum oare reusesti tu sa-mi inseninezi zilele asa de la prima ora?

-Sunt in fata blocului la tine. Si ghici ce am?

-Amaze me…

-Hai nu fi sarcastica. A venit cocosul la tine.

-Ooo daca ai cocos urca la mine. (Clar imi sarise tot somnul. Daca e ceva pentru care as renunta la somn ar fi inghetata de cocos sau prajiturile cu lamaie).

Am deschis usa si am plecat agale spre baie sa imi reintalnesc peria de dinti. Repede de tot am trecut prin partea cu dusul, peria de dinti, si aranjatul parului. Am intrat in camera. A se facuse comod in fata  pc-ului meu. Ma enerveaza cand cineva pune mana pe ce-mi apartine. Dar in fata lui triumfa inghetata deci am omis partea cu logari, delogari si ce mai facea el pe acolo si am inceput sa savurez gustul. Nu am stat extraordinar mult acasa asa ca A. m-a adus la munca. A mai ramas a baut 2 cafele cu mine si dupa a plecat.

Acum urmeaza partea zilei interesanta. Am fost sa-mi confirm locul la master. Ceea ce ma asteptam sa fie relativ usor s-a dovedit a fi o incercare titanica de a-mi mentine calmul. Intre administrator calmi si secretare ce duc lipsa de una de alta (Rusine sa va fie daca va ganditi la ce m-am gandit si eu! :)) ) Am urcat de 4 ori seturi de cate 2 etaje si m-am confruntat cu usi ce se deschideau mult prea greu pentru rabdarea mea.

Am intrat direct in 312 si m-am dus glont sa completez formularul de confirmare a locului la master. Dupa vine administratorul avand in vedere ca eu facusem anul in regim de certificare si trebuia sa lamurim ceva.

-Mergeti la doamna X (numele e irrelevant) la secretariat sa va echivaleze notele sa va inmatriculam direct in anul 2.

-Multumesc frumos. Revin imediat.

-Buna ziua.

-Domnisoara s-a terminat programul la ora 12.

-Stiti m-a trimis domnul administrator pentru o echivalare de note.

-Copiile dupa chitante le aveti?

-Nu.

-Atunci discutam maine.

Ok. Am incercat sa nu zic nimic. Am iesit pe usa si am urcat din nou 2 etaje.

-Stiti, imi cer scuze ca va deranjez din nou, dar am nevoie de copiile dupa chitante de la dosar.

-A nu. Spuneti-i doamnei X ca am inregistrat dimineata toate chitantele si ca sunt pe sims.

-Multumesc inca o data.

-Stiti m-a rugat domnul administrator sa va spun ca sunt inregistrate chitantele.

-Domnisoara nu vedeti ca am treaba?

-Stiu, dar domnul administrator m-a rugat sa vin azi sa rezolv problema.

-Ia si fa o cerere pentru decanat pe hol si adu-o.

Oh da mai aveam un pic si simteam ca-mi iau foc. Femeia asta clar era nesatisfacuta din multe puncte de vedere. Completez cererea scrasnind din dinti. Intru in birou.

-Aveti aici cererea.

-Asta-i tot.

-O zi superba. (Am zambit radiant si am mai privit-o o data. Un zambet schitase in coltul gurii.)

-La fel domnisoara.

Deci nu e imposibil! Ce o costa sa fie amabila de la inceput? Am iesit frumos din facultate si mi-am aprins o tigara. Apropo azi am dat slimsurile pe kent lung. Mi-era dor.

Leave a Reply

