Nopti prea scurte, zile prea lungi

Un post ce l-am amanat un pic din cauza altor prioritati si a zilei de duminica (plina de evenimente neprogramate ce m-au aglomerat un pic mai mult decat as fi crezut).

 

Am iesit cu laptopul la aer. Sunt la munca si da e duminica si e si dimineata. Am facut prezenta la tonomatul de cafea de 3 ori pana acum. Acelasi latte macchiato cu un plic de zahar extra si aceleasi slimsuri slabe.

A fost o noapte lunga. Nu m-am simtit extraordinar de bine ieri asa ca am deci sa-l sun pe A. Si el vroia sa ne vedem asa ca a ramas stabilit. Ma suna pe la 10.

-La cat trec sa te iau?

-2 cred ca e ok.

-Ai innebunit? Ce naiba faci pana la 2?

-Treaba mea. Trebuie sa fiu prezentabila de parca n-ai sti.

-Hai lasa prostiile, trec sa te iau la 12 maxim.

-Nu veni mai devreme de 1 jumatate pentru ca nu cobor.

Pana sa zic eu ultima parte era deja inchis telefonul. Ii trimit mesaj:

“Inghetata de cocos. Nu uita.”.

Cat am mai stat pe la munca si am frecat menta primesc si raspuns: “Sa faci ce cu ea?”.

Ah enervant poate sa fie uneori! “Vreau sa ma uit la cutie ca n-am mai vazut demult cum arata”.

“Am una goala acasa de tura trecuta.”

“Irelevant. Umple-o.”

Am terminat si munca, am plecat si acasa. Intre un dus si cateva tigari se facuse 12. Suna telefonul. I-am zis clar ca nu cobor la ce naiba suna.

-Ti-am zis ca nu cobor la 12. Iti lipseste ceva de pe casa?

-Da bai stiu. Nu am gasit nici un cocos. Vrei o nuca? (Radea zgomotos)_

-Nu!

-Ei pe naiba. Si atunci ce vrei?

-Sa mergem la naiba.

-Se rezolva. Hai ca ma orientez la altceva. Iti fac o surpriza.

-Vino la 1.30.

Pantaloni negri cu buline albe, bluza neagra, parul ciufulit ca dupa baie si tenisi negri. Cobor agale scarile.

“Misca-te mai repede”.

Ei bine, de ciuda m-am asezat in cur si mi-am aprins o tigara. Am fumat-o tacticos pana la filtru. Ies din scara. Era langa masina.

-Cu cata ciuda ai fumat tigara aia la etajul 1?

-Nici n-ai idee.

-Hai sa mergem.

-Unde-i inghetata?

-Am acasa cutia nu fi copil.

Ajungem la el. Da drumul la un film, aduce sucul si inghetata. Cel putin asa credeam. Eu entuziasta yeeee ai gasit inghetata. Ne asezam la film, intuneric, iau lingurita, deschid cutia. Mirosea a lamaie. Clar a primit un mare pup pe obrazul drept.

-Prajiiii, cu lamaie.

(Radea langa mine tragand din tigara)

-Ce copila poti fi doamne.

(M-am strambat un pic la el si mi-am facut pofta pana la capat. )

Intre un pahar de vin, prajituri, tigari si un film prost am depanat amintiri si ne-am relatat ultimele noutati din vietile personale. Il vedeam cum ma priveste. Niciodata nu imi place sa-i spun cand am o pasiune pentru cineva. Stiu bine ca ma place. Se vede de la km distanta, dar incerc de fiecare data sa o fac pe proasta. Mi-a zis cu ceva vreme in urma niste cuvinte care m-au socat. Stiam ca-i plac, dar speram din tot sufletul sa nu-mi dea niciodata de inteles asta.

-As vrea sa vorbesti despre mine cu pasiunea pe care o emani cand discuti despre el.  

Pur si simplu nu doream sa aud asa ceva. As fi vrut sa ma inghita pamantul in momentul in care mi-a spus-o. Dar am ramas ca toanta, muta de uimire, privindu-l si neputand face nimic. Da vorbesc excesiv de mult, dar am momente in care nu ma recunosc nici eu.

Am adormit vorbind cu el. Invelita bine, intr-un pat moale cum imi place. Nu stiu cat a mai stat cert e ca eu m-am trezit cu mult inainte. M-am schimbat si am inchis usa incet dupa mine. Stiam ca ma auzise cand m-am dat jos din pat, dar nu a zis nimic. Nici macar nu a deschis ochii.

 

 

Leave a Reply

