Cadere libera

Uneori ma simt singura, foarte singura, extrem de singura. Si totusi aleg singuratatea. E optiunea mea. E de 10 ori mai bine singura decat ranita. E mai bine sa fiu nefericita de una singura, decat nefericita alaturi de cineva. Acum sunt doar intr-o etapa in care nici macar eu nu stiu ce vreau. Ix (A-ul care imi aduce zambete) e complicat. Ca si mine de altfel. Cu toate astea inca ma mentine optimista. Imi arata ca si cele mai zdruncinate vise pot fi recladite. Ma face sa-mi daram singura zidurile desi stiu ca ar trebui sa le inalt de 10 ori mai inalte. Ma face sa zambesc si cand ma enerveaza si cand ma ignora si cand imi acorda toata atentia si cand ma alinta si cand imi spune vreo 2 “de dulce”.

Bai deci a te indragosti pentru mine e similar cu a te arunca de la inaltime. Creierul iti striga nervos:

-Alo, nu te arunca! Ai sa mori!

Si inima striga din stanga:

-Hei nu-ti fa griji de ce spune el. Stii ca pot zbura.

Si intr-un final ajungi in cadere libera atat de jos incat nu mai ai unde cobori. Bai si culmea ca-ti place senzatia aia de liberate, neasumarea consecintelor care intr-un final isi vor face simtita prezenta. Iti place sa te lovesti puternic dupa ce ai simtit intens. Iti place sa ramai singura intre asternuturi incarcate de amintiri. Iti place sa ramai cu gandul la un alt el. Un el care ti-a facut o perioada de timp viata mai frumoasa. Un el care a ales o carioca roz pentru tine. Un el care a desenat momente frumoase ce iti vor ramane la nesfarsit in suflet. Un el care a stiut cum, unde si cand sa te atinga. Un el pe care il puteai saruta in palma fara urma de regret. Un el care iti oferea noaptea tarziu un brat pe care sa dormi, iti asculta respiratia sacadata, inima batand puternic pentru ca era langa tine, corpul incalzit pentru ca il simteai din plin.

Da imi place. Scurt si incarcat de emotii si sentimente. Imi plac acele momente care imi taie rasuflarea, acele lacrimi care pot rabufni din 2 cuvinte. Imi place sa ma simt sus in al 9-lea cer si sa cobor brusc in cele mai intunecate simtiri. Imi place cand cad sa-i strig numele, sa-i aud ecoul, sa-mi mai amintesc pentru ultima data cele mai frumoase momente si sa le uit pe cele mai triste.  Imi place sa ma priveasca cum pic, sa-mi priveasca indiferenta in ochi dupa o lovitura dureroasa, sa ma priveasca zambind indiferent de ce va urma. Sunt facuta pentru a ma arunca in experiente imposibile, pentru a simti intens, pentru a suferi. Si-mi place. Ma simt vie, simt ca am un suflet pierdut pe undeva. Unul care din pacate nu mai e intact, dar care e acolo si ramane langa mine indiferent de cum aleg eu sa-l distrug.

One thought on “Cadere libera

Leave a Reply

