Atitudine

Barbatii sunt creaturi simple in mare parte. Un lucru este cert orice ai face nu le spune in fata ce crezi despre ei daca stii ca ceea ce vei scoate pe gura le va rani orgoliul. Nu te vor ierta pentru asa ceva. Ei au nevoie sa ii alinti, sa ii lauzi, sa ii faci sa se simta puternici, sa ii faci sa se simta doriti chiar si atunci cand nu o merita. Da stiu e mult mai usor sa admiti un adevar decat sa minti, dar ei o cer. Uneori se uita la tine si iti pun o intrebare si nu accepta alt raspuns decat cel imaginat deja de creierul lor. Eu una sincer prefer sa le spun in fata ceea ce cred. Nu vad de ce mi-as umple mintea inutil cu minciuni pe care ar mai trebui sa mi le si amintesc din cand in cand nu de alta, dar nu as vrea sa-mi stric imaginea vorbind in contradictoriu.

Femeile dupa parerea mea isi pun mult prea multe sperante in barbati. Eu merg pe principiul: „daca vrei un lucru spus roaga un barbat, daca vrei un lucru facut roaga o femeie”. Mai bine ca femeie sa preiei atitudine si sa te descurci singura din cand in cand decat sa te tot bazezi pe un el. Tot ce vei reusi intr-un final e sa te considere o planta agatatoare, eventual una cu iluzii si vise monotone. Majoritatea barbatilor mint. Asta o stim toate. Ideea e ca sunt femei care cer mintite si sunt femei in privinta carora te gandesti de 2 ori inainte de a le vinde verzi si uscate.

Totusi unele dintre noi ne comportam ca niste plante. (Un lucru pe care nu l-am inteles niciodata e dependenta de un barbat pe orice plan ar fi el. E drept sunt domenii strict masculine, dar uneori putem si noi sa facem cate un lucru 2 fara sa ne temem ca ni se rup unghiile.) Unele dintre noi stam acasa si gatim, il asteptam cu masa pusa, ii facem mofturile, plangem, credem cand ne spune ca s-a prelungit programul la munca, credem ca era doar Nicu la telefon si nu o ea, ce-l cauta pentru ca ii e dor. Culmea genul asta de barbati nu vor da 2 bani pe tine ca femeie. Genul asta de barbati vor alerga dupa tipe inabordabile si te vor schimba cu una mai frumoasa inainte de a avea timp sa-ti dai seama cand s-a intamplat tot.

Mai exista totusi si alt gen de barbati. Nu mai superior celor anteriori. Barbatii care pentru a ti-o pune o noapte, doua, trei sau zece ar fi in stare sa-ti spuna orice ti-ai dori sa auzi. Barbatii cu sange rece, care ti-l incalzesc pe al tau doar pentru a-si demonstra lor ceva. Barbatii care in pofida trofeului pe care lupta il apreciaza superficial. Iti spun ca esti frumoasa, te admira, iti acorda atentie pana nu mai prezinti nici un interes.

Vorbind din experienta proprie am intalnit ambele genuri de barbati. Sincer, dar foarte sincer, prefer unul care sa-mi vanda iluzii si care sa ma trateze ca pe o doamna atat timp cat e cu mine. Ca are sau ca nu are sentimente cel putin cel putin unul din categoria a doua te va face fericita. (Pe termen scurt ce-i drept) Prefer un barbat puternic, care nu ma asteapta pe mine sa-i gatesc sau sa-i calc. Prefer un barbat pe care sa nu-l deranjeze daca nu fac ce vrea el si totusi sa ma trateze ca pe o femeie chiar daca are un scop bine definit. Prefer sa fiu egoista si sa ma gandesc la trairile mele, la ce vreau sa simt eu si nu la ce vrea sa simta el. Prefer sa fiu egoista si sa-mi adun amintiri frumoase in viata asta si sentimente inconfundabile de apreciere, admiratie, iubire, suferinta. Nu mi-as refuza dreptul de a ma simti femeie pentru un el care in orice zi ar putea pleca.

Dragele mele nu iubiti idioti care nu va trateaza ca la carte. Nu va culcati cu un tip care nu a citit nici macar o carte. Nu va complaceti doar din frica de a nu gasi pe altcineva mai bun. Nu iubiti barbati care va sunt inferiori voua! Luati atitudine si spune-ti stop. Daca e sa dati gres si sa nu ghiciti intentiile unui barbat, macar sa fie unul de nota 10 langa care sa va simtiti femei nu sclave.

24 thoughts on “Atitudine

  1. Nu generaliza … sau daca o faci defineste categoriile, pune niste criterii de la … la…, formuleaza altfel… Daca vrei sa faci o dezbatere/polemica in adevaratul sens al cuvantului adu argumente solite in sensul asta si de-o parte si de cealata si apoi vei gasi rezultatul (tine minte ca trairile personale nu se considera argumente).

    Hmm… nu toti barbatii sunt asa cum spui tu si nu suntem doar de doua categorii asa cum ai enuntat, tind sa cred ca mai sunt si altefel de barbati printre noi. Voi femeile nu trebuie sa fiti superioare noua barbatilor asa cum noi barbatii nu trebuie sa fiu superior voua. Nu intelege gresit anumite aspecte din vesnicul conflict femeie – barbat (subliniez faptul ca am pus femeie – barbat si nu invers, sper sa sti de ce). Cauti idealul masculin? cauta-l mult si bine, nu ai sa il gasesti (asa cum nici eu nu am gasit femeia ideala si crede-ma… am cautat, dar in schimb acum vreo cativa ani am gasit pe cineva care sa ma completeze, si aici e cu totul atlceva fata de un ideal) Pe tema asta putem face tratate intregi si tot nu se va termina polemica, asa cum sunt barbati de joasa speta asa sunt si femei si de asemenea asa cum sunt femei de inalta clasa asa sunt si barbati (sper sa fi atenta la formularea facuta de mine).

    Multe persoane nu stiu ce inseamna viata de cuplu, de obicei barbatii nu prea stiu cu ce se mananca treaba asta si in special cei care au depasti putin adolescenta si chiar se poate intinde pana pe la 30 de ani, ca varsta. Intr-un cuplu, sa scriu pe scurt, se trage in 2, totul se imparte/inmulteste cu 2, nu tragi doar pentru tine sau doar petnru cel de langa tine (sunt curios daca stiai de faptul asta de ce nu ai mentionat de el).

    Pe de alta parte nu o sa fie niciodata egalitate nici intre femei si barbati si nici intr-un cuplu, mai precis nicaieri nu este, asa cum orice nas isi are nasul, intodeauna va trebui cineva sa lase de la ei ca sa poata merge relatia mai departe, idiferent de natura relatiei (mai ti minte de ceea ce ti-am spus in legatura cu ce sacrifici ca sa ai ce iti doresti?)

    Sunt intr-o oare care masura de acord cu tine la ultima fraza a ta, nu o sa ghicesti niciodata intentiile cuiva, poate doar sa le intuiesti, doar nu cumva esti cititoare de ganduri ? si chiar daca ai putea citi gandurile, o persoana emite in 24 de ore peste 25 000 de ganduri (verificat stiintific) pe care crezi ca il alege ca sa actioneze mai departe ?

    Sper ca nu am fost prea “dur” … dar la unele lucruri cand stiu ca am dreptate si pot doveti, le expun asa cum sunt ele de fapt si nu cum se crede ca ar fi.

  2. M-am referit stric la acele 2 categorii de barbati, sunt constienta ca exista si femeie de cea mai joasa speta sau cea mai buna. Sunt constienta ca exista barbati cu potential si fara. Nu am pentru ce purta o discutie polemica, e doar o opinie pe care mi-am exprimat-o. Sunt extrem de multe femei care stau langa niste dobitoci si se complac in situatii de 2 lei pentru ca asta stiu ele sa faca. Sunt si barbati care fac la fel. Nu am judecat pe nimeni ma repet ci doar mi-am expus parerea. Si cine a zis ca eu caut barbatul perfect. Fii sigur ca atunci cand voi gasi pe cineva sa-mi placa il voi primi la pachet cu bune si cu rele si il voi accepta asa cum va fi el.

  3. Sunt femei care se complat probabil pentru ca asa au fost educate, ca barbatul e stapan si face ce vrea el, am intalnit o fata la un moment daca, destul de isteata, care practic isi venera barbatul desi ala era un betiv, golan, agresiv … sau poate poate pentru ca barbatul ala are bani iar situatia ei de acasa nu e chiar asa roza, ceva in genul dintre 2 rele il alegi pe cel care e mai putin rau. Sunt diferite circumstante la un moment dat sa putem formula o idee clara. Ideea de baza este educatia primita si cum s-a autoeducat persoana respectiva.

    Sa revin si la ultima ta propozitie, cred ca mai degraba (si asa ar fi cel mai indicat) alegi pe cineva care sa te completeze asa cum am mai mentionat decat pe cineva care sa iti placa.

    Inca un lucru de final, nu mi-o lua in nume de rau, vreau doar sa ajut; atentie la cuvinte🙂

  4. Femeile se complac din diverse motive: frica, autoeducatie, educatie, anturaje, stil de viata etc. Ideile in general sunt foarte clare: nu stai cu cineva daca nu te simti bine e logic. Daca nu te simti ok si totusi stai e clar ca iti lipseste ceva pe casa. Lipsa banilor sau a altei alternative nu sunt motive sa te complaci in ceva de 2 lei.
    Daca imi place mie clar ca ma si completeaza ca altfel nu mi-ar placea. Ce ar putea sa-mi placa la o persoana ce nu ma poate completa?

  5. Femeile care te fac sa te gandesti de 2 ori inainte de a le spune verzi si uscate sunt cele pe care le respecti (si implicit pentru care ai sentimente). Si asta nu tine de ele ci mai degraba de noi. Nu e vorba de femei puternice si independente si cum mai spune trendul. Daca intr-adevar iti pasa, nu prea poti minti.

    Da, femeile isi pun prea mult sperante in barbati. Nici unul dintre noi nu vrea un copil de care sa aiba grija. Extrapoland, se aplica oarecum si la treaba cu gatitul si mofturile. Da, e frumos, e plin stomacul, dar e plictisitor. Acum sunt alte posibilitati si putini se multumesc cu o femeie careia ii miroase parul a fum si mancare. Ce e prea mult strica.

    Observ ca esti usor de multumit. Superficial si multe clisee – “Sincer, dar foarte sincer, prefer unul care sa-mi vanda iluzii si care sa ma trateze ca pe o doamna atat timp cat e cu mine.”. Dar e bine, pentru ca daca vrei asta sunt cei care te cauta; daca vrei altceva trebuie sa-i cauti tu.

    Cat despre femeile puternice si destepte, faptul ca ele atrag toti taranii cu puterea si independenta lor nu da nimanui de gandit?

  6. E bine ca mi-am aprins o tigara inainte de commul tau. Ma asteptam sa fie acid. Ar trebui sa mai pui 2 cuburi de zahar la cafea dimineata poate vei reusi sa observi niste schimbari.
    Acum sa revenim la subiect.Femeile pot atrage orice fel de barbati, asta nu inseamna ca ele nu au alternativa. Nu le obliga nimeni sa stea cu un taran.
    Partea cu sunt usor de multumit. Pai daca eram usor de multumit nu eram singura acum. Daca eram superficiala ma multumeam cu o chestie de 2 lei. Oricum daca ar fi sa aleg intre cele 2 categorii de barbati discutate mai sus as alege-o pe cea de-a 2-a. Asta nu inseamna ca din toate categoriile as alege un barbat care sa-mi vanda iluzii.

  7. Mai nou beau cafeaua fara zahar. Prefer sa fiu direct si sa ma exprim clar. Mai mult, asa vad mironositele si le pot evita din timp. Nu sunt un om dur dar da, uneori pot fi o bestie.

    Nu le obliga nimeni, dar ei graviteaza in jurul lor si ele aleg dintre ei. Dupa parerea mea femeile care simt nevoia sa spuna ca sunt destepte si puternice au o problema.

    Nu conteaza numarul categoriilor. Niciodata nu avem atat de multe variante la dispozitie. Faptul ca esti dispusa sa te multumesti cu putin mi se pare superficial. Cat despre iluzii, multi au texte care mie, fiind in apropiere, mi se face greata, dar ele trec peste ca de, nimeni nu e perfect si ei le iubesc. Eu unul nu prea pot respecta astfel de domnisoare.

  8. Pot sa graviteze si 100 de barbati in jurul tau ca femeie. Clar daca nici unul nu e pe gustul tau stai singura si il astept pe cel care sa te completeze.
    Daca sunt singura inseamna ca nu am variante? Si imi vorbesti aici de superficialitate si imi spui ca ma multumesc cu putin. Nu ma cunosti indeajuns incat sa afirmi acest lucru. Si nici macar o afirmatie de genul as prefera un don juan in locul unuia care nu stie sa ma trateze nu te face sa ma cunosti. Nu stii ce vreau, ce pretentii am, cu ce sau cu cat ma multumesc ca sa poti spune ca sunt superificiala.

  9. Vezi, asta nu-mi place la voi – o luati personal. Ar fi culmea sa te cunosc. Eu ma refer la ceea ce scrii tu, nu la persoana din spatele textului. Nu stiu ce pretentii ai in general, ci doar ce vad scris aici. Nici macar nu incerc sa vad in spatele celor scrise de tine pentru ca nu asta e ideea. Nu incerc sa-ti fac un portret robot. Cum am spus deja de 2 ori, o persoana care alege aparentele mi se pare superficiala. N-am de unde sa stiu ce ai facut sau ce vei face in diverse situatii. Dezbatem idei aici, nu persoana ta.

    Imi pare o replica slaba sa spui “nu ma cunosti” cand te simti atacat.

  10. Esti constient ca am avut un paragraf unde am specificat clar “din proprie experienta”. Deci clar ideea e personala, involuntar facem apel la persoana. Si nu ma simt atacata, dar iti place sa persisti intr-o idee si sa ti-o impui in mod fortat. E ok iti citesc opinia, ti-o respect, asta nu inseamna insa ca sunt de acord cu tine. Iar polemica asta o putem purta pana dimineata pentru ca nu vom ajunge la un consens din pricina faptlui ca gandim diferit.

  11. Bei … pune si tu un buton “Raspunde” … ca sa pot raspunde la ce ma intereseaza … ca bag si eu un comentariu din cand in cand … si altii 10 … si ni se incurca aberatiunile … Pai e frumos ?!

Leave a Reply

