Curve, femei fatale si vieti inchipuite

Mi-ar placea sa stiu si parerea voastra in legatura cu acest subiect🙂

Vreau sa mentionez ca citesc multe bloguri. Numarul lor e ceva mai mare decat ce vedeti voi in dreapta paginii. Acolo sunt doar cele pe care le citesc constant de la post la post. Trebuie sa mentionez ca s-a umplut blogosfera de curve si femei fatale. Vad tot mai multe bloguri in care femeile isi povestesc experientele sexuale. Nimic de obiectat pana aici. Problema e limita aia intre realitate si fantezie. Nu stiu in cate cazuri am dreptate dar pot enumera 10 bloguri de curve care de fapt sunt femei probabil casnice, plictisite, supraponderale, virgine, frustrate, monotone si lista ar putea continua. Ma irita cand o scriere e evident fictiune. Citesc de multi ani. Carti de tot felul si pe teme diferite. Am vazut pe nenumarate bloguri pasaje intregi din carti descries doar cu alte cuvinte si asumate in mod personal. Nu judec, nu comentez si nu stric reputatii, dar chiar nu vad unde e placerea de a povesti fantezii. E mult mai simplu sa le pui in practica si daca vrei dupa sa le povestesti dintr-o perspectiva proprie. Nu zic ca barbatii nu sunt ok, dar in mod cert o femeie nu poate avea orgasm instant cu orice barbat s-ar fute. Cu atat mai mult cu cat il incerci pentru prima data.

Nu, nu sunt frigida sunt doar realista. Mi-e greu sa cred ca te futi ca femeie cu 20 de barbati diferiti in aceeasi luna, toti au pula perfecta si toti te fac sa te urci pe pereti. Toti te cunosc, toti stiu ce-ti place si totul se intampla in decoruri de vis. Nu zic ca nu e posibil. E foarte posibil, dar sa fim seriosi: cator femei li se intampla asta? Cati barbati au pula perfecta de 20 de cm si cate femei au sansa sa intalneasca 20 diferiti cu pula perfecta?

Ma irita oamenii care mint si ma irita ipocrizia. Scrie clar in post ca ai vrea sa-ti indeplinesti fanteziile din: “Fantasmele erotice ale femeilor”, “11 minute”, “Luni de fiere”, “Aventurile intime ale unei prostituate de lux londoneze”, “Aventurile intime ale unei prostituate de Bucuresti”etc. Probabil multi se rezuma la a citi bloguri. Nu va subestimati cititorii. Sunt multi dintre ei care pun mana si pe carti si citesc pentru ca le place. Nu inseamna ca daca o carte pe care tu ai citit-o si are un titlu obscur are un singur cititor.

Sunt satula de femei fatale in spatele monitorului, cu cariere de vis, care au timp sa scrie zilnic pe blog despre cum frang ele inimile barbatilor. Sunt satula de femei care fac moda pe blog din marcile de renume care le poarta. Sunt satula de cele care nu beau decat Absolut, Finlandia, Campari sau mai stiu eu ce desi habar nu au cum arata o sticla de vodka. Sunt satula de cele care vor sa faca impresie in blogosfera, dar nu dai 2 bani pee le daca le privesti pe strada.

E opinia MEA ce am scris aici. Cu asta probabil voi pierde din cititori, dar e o consecinta pe care mi-o asum. Vreau sa-mi respectati parerea. Puteti s-o criticati in orice fel dar nu vreau sa mi se spuna ca nu am dreptate cu nimic in ceea ce zic. (Pentru ca am si sunt sigura ca si voi ati intalnit specimenele mentionate mai sus.)

Nu vreau reactii adverse din partea celor care ma citesc. Cum am zis si mai sus. Sunt bloguri pentru care bag mana in foc ca sunt pura fictiune, sunt bloguri in care se simte ca povestile sunt reale si sunt bloguri unde chiar si eu am dubii. Nu am cum sa stiu tot si in nici un caz nu ma intereseaza sa verific autenticitatea povestilor expuse pe bloguri. Daca ar fi sa cititi anumite bloguri (Din nou nu vreau sa dau nume) cap coada din nou, cursiv, ati vedea ca povestile se bat cap in cap.

P.s. Nu e nici o referinta la blogurile urmarite de mine.  Alea le urmaresc pentru ca le cred sau pentru ca am dubii. Cele de care sunt sigura ca sunt fictive nu se vor gasi pe lista mea.

8 thoughts on “Curve, femei fatale si vieti inchipuite

  1. am dat peste bloguri asemanatoare ale unor puberici fantasmici care viseaza femei si tot felul de situatii.. nu esti singura care este oarecum scarbita de frectionerii astia, da rin fond, se triaza singuri pana la urma.

    Sunt de parere ca un cititor cat de cat in regula va diferentia situatia si va realzia ca multi sunt doar frustratei care viseaza, iar vizitele sunt unice, userii nu se mai intorc.

    Din acelasi motiv scriu numai cand am stare de asa ceva si de mult eori ai sa gasesti in posturile mele si situatii penibile si ironice, pentruca .. this is how things happened.

    nu vad logica, sensul si rostul unui blog cu fantezii date ca reale, oamenii frustrati sau fara viata activa la modul dorit, refuleza in bloguri superficiale care put de artificialitate din primul paragraf..

  2. Singurul motiv pentru care iti las comentariul e ca banuiesc ca ai ceva in cap.

    In primul rand a respecta parerea cuiva nu inseamna ca nu-i spui ca nu are dreptate. Cand respecti parerea sau ideologia cuiva inseamna nu incerci cu orice pret sa-l faci sa vada lucrurile asa cum le vezi tu.

    Revenind la bloguri. E usor sa prezinti numai partile bune dintr-o intamplare. Orice poveste intersanta are elemente de fictiune si conteaza mult felul in care e spusa sau scrisa. Mi se pare ca o iei prea personal. Pana la urma de ce conteaza ca e totul real sau nu? Ce conteaza ca e o gospodina care scrie? Blogul e scris pentru a fi citit, iar daca cei ce il citesc gusta fictiunea care e problema?
    Legat de marci si lux, crezi ca e asa greu sa bei numai Finlandia si sa conduci o masina scumpa? Poate persoana isi permite, poate face foamea in restul timpului.

    Mai mult, blogurile despre care vorbesti tu au citiori pe masura. Prefer sa citesc un text de calitate, chiar daca e fictiune, in detrimentul unuia care reflecta fidel realitatea, dar e scris prost.

    Din pacate problema e ca ne raportam la ce scriu ei. Daca citesti un blog pe care autorul scrie ca face sex de 5 ori pe zi, in fiecare zi, ai sa spui ca nu e adevarat pentru ca nu ti s-a intamplat niciodata si nici nu cunosti pe nimeni care sa fac asta. Daca tot vrei sa vezi dincolo de text, incearca sa evoci o experienta de traita de tine intr-o alta lumina. Vei vedea ca multe istorisiri siropoase ascund intamplari mai banale decat credeai.

  3. Am preferat sa-ti raspund la comment pasaj cu pasaj.🙂 Sper sa nu te dezamagesc prea tare.

    „Singurul motiv pentru care iti las comentariul e ca banuiesc ca ai ceva in cap.”
    Probabil ca am ceva in cap, probabil ce am eu in cap sa nu fie in concordanta cu ideile tale.
    „In primul rand a respecta parerea cuiva nu inseamna ca nu-i spui ca nu are dreptate. Cand respecti parerea sau ideologia cuiva inseamna nu incerci cu orice pret sa-l faci sa vada lucrurile asa cum le vezi tu.”
    Relativ corect din punctul meu de vedere. Eu parerile celorlalti nu le critic. E fiecare cu opinia si cu mentalitatea lui. Ceva normal as spune. In fond limitele normalitatii sunt diferite de la om la om, la fel si parerile, gusturile, placerile etc.
    „Revenind la bloguri. E usor sa prezinti numai partile bune dintr-o intamplare. Orice poveste intersanta are elemente de fictiune si conteaza mult felul in care e spusa sau scrisa. Mi se pare ca o iei prea personal. Pana la urma de ce conteaza ca e totul real sau nu? Ce conteaza ca e o gospodina care scrie? Blogul e scris pentru a fi citit, iar daca cei ce il citesc gusta fictiunea care e problema?”
    Nu prea inteleg de ce ai prezenta povesti fictive si ti le-ai asuma ca fiind ale tale cum de asemenea nu inteleg de ce ai da copy paste din carti la niste povesti fictive pe care ti le asumi din nou ma repet ca fiind trairi personale.

    ”Legat de marci si lux, crezi ca e asa greu sa bei numai Finlandia si sa conduci o masina scumpa? Poate persoana isi permite, poate face foamea in restul timpului.”
    Nu e greu sa bei Finlandia, nu e greu sa conduci o masina scumpa sau sa traiesti intr-un lux. Dar totusi sa fim seriosi. Chiar crezi ca toate persoanele care isi asuma bunurile respective sau stilul high-life le si au/traiesc? Inca o data ma repet. Cunosc cazuri reale in care stiu autorii blogurilor respective si nu sunt asa cum se descriu. Dar am zis clar nu am pentru ce sa ma bag. Fiecare cu placerile lui.
    „Mai mult, blogurile despre care vorbesti tu au citiori pe masura. Prefer sa citesc un text de calitate, chiar daca e fictiune, in detrimentul unuia care reflecta fidel realitatea, dar e scris prost.”
    Exista suficiente texte care prezinta fidel realitatea si sunt foarte bine scrise, cel putin din punctul meu de vedere. Nu-l comentez pe al altora.
    „Din pacate problema e ca ne raportam la ce scriu ei. Daca citesti un blog pe care autorul scrie ca face sex de 5 ori pe zi, in fiecare zi, ai sa spui ca nu e adevarat pentru ca nu ti s-a intamplat niciodata si nici nu cunosti pe nimeni care sa fac asta. Daca tot vrei sa vezi dincolo de text, incearca sa evoci o experienta de traita de tine intr-o alta lumina. Vei vedea ca multe istorisiri siropoase ascund intamplari mai banale decat credeai.”
    As crede istorisiri cu sex de n ori pe zi. Nimic nu e imposibil. Experientele le poti evoca asa cum s-au intamplat cu siguranta se vor nimeri multe idei pe gustul cititorilor pentru ca fiecare avem un stil personal de a trai experiente, sau a simti lucruri.

  4. De ce nu vedeti rostul blogurilor cu “fantezii date ca reale”? Asta cauta majoritatea: lucruri fantastice dar reale.

    “nu vad logica, sensul si rostul unui blog cu fantezii date ca reale, oamenii frustrati sau fara viata activa la modul dorit, refuleza in bloguri superficiale care put de artificialitate din primul paragraf.”

    Uite eu unul nu inghit asa ceva. Blogurile sunt superficiale pentru ca autorii nu stiu sa scrie. Orice poveste poate fi spusa prost. Si ce daca sunt fantezii date ca reale? E un blog pe care aleg sa-l scriu, ma simt bine si imi vad intr-un fel visele conturate – nu e neaparat un lucru rau. In rest, orice legat de sex se va citi, indiferent de cat de prost e scris. Pentru ca e cea mai comuna activitate din lumea asta, toti o facem si toti putem vorbi despre.

    Facem un exercitiu. O luam pe fata asta cu suflet de tarfa sau cum isi spune. Foloseste atat de des cuvintele curva si tarfa incat mie mi se face greata – unii considera asta interesant. Mie fata mi se pare o pustoaica comuna care scrie prost. Nu vad absolut nimic interesant acolo, dar are mai multe comentarii decat au unii scriitori pe blogul personal. Normal, cei ce comenteaza sunt la fel de agramati ca ea.

    Legat de inimile barbatilor da, toate sunt frante. Cum incearca unul sa le agate in cel mai ordinar mod, ele spun ca e indragostit lulea. Mai ales cand o astfel de tentativa apartine unui frizer pe a carui carte de vizita scrie “medic psiholog” – asta m-a distrat. Deci hai sa avem pardon.

  5. Dupa cum bine ziceam.fiecare cauta cate ceva asta nu inseamna ca toti cautam acelasi lucru. Si totusi n-ai pomenit nimic de blogurile care sunt copy paste din diverse carti etc. Si de alea esti la fel de incantat?

  6. Nu am citit astfel de bloguri sau nu mi-am dat seama ca sunt citate din carti, deci nu stiu ce sa zic.

    Acum am observat ca ai in blogroll fetle cu tarfa – una-i suflet, alta nu prea. Sun curios ce ti se pare real acolo.

  7. Dupa cum am precizat si-n post la blogroll am blogurile care le cred sau asupra carora am dubii.🙂 Real? Exista elemente reale imbinate si cu un pic de fantezie. E posibil sa gresesc sau nu. Asta nu am de unde sti. Buna dimineata si tie :))

Leave a Reply

