Planuri, decizii si un miros nou

Tigari: aceleasi vogue roz

Muzica: Tom Boxer – Deep in love

Bautura: Breezer de lamaie

Stare de spirit: excelent de aberanta!

Vreau sa fac schimbari in viata mea. Toata lumea e grabita, toata lumea are ceva de facut, asa ca am decis ca am nevoie sa mai alternez una alta. Azi ma uitam alene pe net si am vazut o poza cu E. Doamne deci acum nu inteleg ce-am vazut la el sincer. Probabil am fost in stare de ebrietate cu toate ca nu consumasem nimic prima data cand ne-am vazut. Naiba stie. In fine trecem peste.

Vreau un job nou. Eventual cu posibilitate de relocare. Clar simt nevoia sa mai schimb un pic atmosfera si de ce nu drumul vietii. Vreau sa am un job unde sa merg de placere, sa-mi doresc sa mai tina programul vreo cateva ore si unde sa nu ma deranjeze daca mai am de luat ceva de lucru la domiciliu.

Vreau pe cineva sa ma incite mental, sa-mi starneasca imaginatia, sa ma faca sa ma simt in largul meu. Pe cineva langa care sa-mi permit o zi nemachiata, prost dispusa, aberant de vesela si tot asa. Oscilez intre stari in general asa ca devine destul de greu pentru cei din jur sa ma poata suporta, dar asta nu inseamna ca sunt imposibila.

Cu A. sunt in stand by o luna ca munceste din greu si nu are timp de altele. Aseara mi-a dat web: imi placea cum se incorda ca Popeye la cutia de spanac (asta m-a facut sa rad si ieri seara si acum :)) ). Adevarul e ca omul e foarte masculin. Nu am nimic de comentat in privinta aspectului si nici in privinta gandirii. Cu el cand vorbesc isi fac loc fluturi prin stomac. O senzatie placuta sincer, dar asta nu inseamna ca nu am dubii in privinta sa. E un om care stie sa se joace fantastic de bine cu modalitatile de exprimare si cuvintele, iar eu stiu mai bine ca oricine ce inseamna o persoana care are acest talent.

Hmm mi-am facut un obicei din a vorbi cu V. This shit is not good. Ma irita sa vorbesc cu o persoana zi de zi pentru ca nu-mi creez dependente de genul. Si oricum voluntar/involuntar la un moment dat esti oarecum mai mult decat obisnuit sa schimbi macar 2 cuvinte cu persoana in cauza. Omul asta e total atipic. Gandeste, nu mereu in concordanta cu ideile mele, dar gandeste si-mi place asta. Ai ce discuta cu el. Inca n-am incercat partea cu fizica nucleara, dar nu e niciodata timpul pierdut. Are o chestie care ma intriga, dar nu as putea spune ce. E clar ca nu e stilul de barbat la care m-as uita daca l-as vedea intr-o locatie. As putea sa-l privesc scurt si atat. Da atrage atentia oarecum, intr-un sens pozitiv, dar e stilul de barbat de care m-as feri din plin. In fine asta oricum e irelevant.

Ascult melodia asta cu Deep in love si nu-mi vine in minte decat o singura chestie:

I’m from Venus, you’re from Mars!

P.s. Sa nu uit: m-am decis sa-mi schimb parfumul: Lolita Lempicka – Midnight, DKNY – Be delicious sau Agent Provocateur  – Maitraisse. Inca nu stiu care va fi. Momentan oscilez intre Jasmin Noir si Alien. Astea 2 le folosesc cel mai des din colectie.

Leave a Reply

