Aniversare

Sa incep cu inceputul. Ieri va povesteam de tipul ala care ma vrea, dar nu o sa ma aiba. (El inca nu e constient de partea a 2-a, dar e irelevant.) Acum 2 seri si-a aniversat ziua intr-un club si evident am fost invitata. Nu stiam ce sa-i iau cadou asa ca m-am rezumat la o cravata pentru ca poarta mai tot timpul costume. Evident meritam si eu o tinuta noua asa ca am optat pentru o rochie. Intre munca si aniversare evident mi-am facut timp sa ajung acasa sa trec prin ritualul de infrumusetare.

Am invatat un lucru bun de la mama: “oriunde ai merge, fa in asa fel incat sa se uite altii dupa tine nu tu dupa ei.” Ok. In drum spre casa am vorbit cu V la telefon. Prima data cand ii auzeam vocea. Era hmm un pic cam ragusit. In fine, intrata in casa am deschis un breezer de portocale si am dat drumul la un playlist alert in winamp sa ma incalzesc pana in momentul plecarii. Dupa dus, tacticoasa ca de obicei am inceput sa ma machiez si sa ma imbrac. Am ales o crema cu miros de migdale. Imi place foarte mult. M-am cremuit pana m-am plictisit si apoi am mai luat 2 guri de Bacardi si o tigara. Eram goala in camera si imi alegeam lenjeria. Am inchis cu grija un sutien negru dantelat la spate si mi-am tras bikini negri transparenti incet, incat as fi plictisit orice privitor. M-am uitat in oglinda, m-am uitat la rochie. Dressul l-am rulat fin pe piciorul incordat. Imi plac ciorapii cu banda enorm de mult. Sunt rare ocaziile cand renunt la ei. Am imbracat si rochia. Mai lipsea sa aleg pantofii. Tocuri inalte, culoare nude. Nu am folosit decat 2 dungi de tus la ochi alungite frumos si un ruj rosu. E suficient. Parul drept, eram gata de plecare.

Am trecut pe la cofetarie si am ales un tort de cappuccino pentru sarbatorit. Nu stiam daca are sau nu vreun tort, dar am optat pentru unul in cazul in care nu i-ar fi placut cravata. (Care se asorteaza de 10 ori mai bine cu camasile lila care le poarta decat cravatele lui.)

Ajunsa la intrare in club, am despachetat tortul, am aprins lumanarea si am intrat. Huh! Ce-a mai zambit cand m-a vazut. M-ar vrea in patul lui stiu asta, dar nu-l vreau eu in patul meu. Hmm prietenul lui era simpatic, dar clar se vedea de la distanta ca era arogant.

-Buna C! La multi si fericiti ati, sufla in lumanare, plin de dorinte! (A zambit si a suflat in lumanare.)

Am zambit frumos, eram intr-un mediu plin de necunoscuti. Vio prietenul lui statea langa el.

-Te rog frumos nu vrei sa te muti sa stau eu langa C avand in vedere ca nu cunosc pe nimeni?

-Ba da cum sa nu. (Asta dupa o privire gen cine naiba mai e si asta).

Totusi mi-a turnat vodka si suc de portocale in pahar si i-am dat directiva pentru 3 cuburi de gheata. Nu 2, nu 4 doar 3. Vorbeam cu C si mi-a dat de inteles clar ca sigur mi-ar place prietenul lui. M-am uitat in stanga mea: camasa alba cu dungi fine bleu, blugi negri nu largi si un parfum atat de cunoscut. Imi placea in principiu, dar ma deranja siguranta pe care o afisa. Dupa primul pahar am inceput sa dansez si nu m-am mai oprit. A dansat cu mine si probabil se astepta sa ma si ia acasa. Ne-am jucat cu un cub de gheata pana s-a topit, a dansat cu mine pana sa incalzit (si la propriu si la figurat) .

-Mergem?

Ok am ramas socata.

-Evident ca mergem. Si mie imi e somn.

-Pai stai sa-ti iau geanta.

-Nu ai inteles ceva: mergem, dar mergem in directii diferite.

-Vrei sa te conduc?

-Cred ca ma descurc si singura.

-Hai lasa prostiile, stii ca oricum plecam impreuna de aici.

Ok, in momentul ala mi s-a aprins un beculet. Era o provocare si nu aveam de gand sa cedez, chiar daca tipul arata bine.

-Cum spui tu. Am mai baut un pahar, am mai fumat vreo 2 tigari, am dansat, a dansat cu mine si dupa a venit momentul plecarii. Mi-am luat geanta, l-am felicitat inca o data pe C, am dat buna seara celor de la masa si m-am indreptat catre iesire. M-a prins din urma.

-Nici macar un numar de telefon nu lasi?

-Daca vrei sa dai de mine ai sa gasesti tu o metoda. Noapte buna.

Ce ma enerveaza barbatii care ma provoaca. Imi plac provocarile, dar in unele momente acestea chiar nu-si au rostul.

10 thoughts on “Aniversare

  1. place de tine ca stii sa te imbraci in scris – intelegi ce vreau sa spun.
    nu place ca ai scapat o dracarie de car elb romana va fi un pic suparata pe tine..

    te pun in blogroll, this is nice

  2. 😀 la mine e de vina tastatura asta blestemata, am inserat un ‘spatiu’ gresit.😀

    ‘dracarie de car elb romana’ – dracarie de care lb romana..’ lb – abrevierea pt limba, dar acum te-ai prins desigur.😛

Leave a Reply

