Momente din viata

Am o stare de aia crunta de singuratate. Nu pot sa cred in ce hal ma simt. Am revenit la albul demisec si la pachetele de tigari ce le pot numara intr-o singura noapte. Ieri gasisem melodia cu strada fara nume si am avut-o pe repeat cam toata noaptea. M-am simtit cam aiurea ca i-am dat-o lui V si mi-a gasit n motive sa nu o asculte. Si eu i-am gasit n motive sa-i arat ca ale lui nu sunt viabile in fine am renuntat intr-un final. Dupa ce a dat el sign out ma uitam prin lista dupa vreo persoana interesanta, dar nu era nimeni asa ca tot ce mi-a mai ramas de facut a fost sa raman singura cu gandurile mele. Am o bucata de vreme de cand incerc sa-mi ocup mereu tot timpul cu ceva pentru a nu ma gandi la toate cacaturile.
Asta noapte m-am gandit serios ce vreau de la viata, dar nici o alternativa nu a fost pe gustul meu. Ideea e cam asa: ma apuc de informatica si continui pe it (asta daca fac fata evident), stau un semestru la informatica vad daca ma pricep sau nu si daca raspunsul e pozitiv trag bine primul an si dupa ma angajez pe domeniu, continui cu jurnalismul si fac o scoala de televiziune sau de publicitate, sau mi-ar placea sa lucrez in pr ca organizator de evenimente. NU IMI PLACE NIMIC SI NIMIC NU MA IMPLINESTE! Sa-mi bag picioarele in personalitatea mea! Nimic nu e cum trebuie, nimic nu e suficient si mereu vreau mai mult. Da e foarte posibil ca problemele astea existential ale mele sa fie de cacat pentru altii, dar mie imi mananca materia cenusie.
In fine de la gandurile astea de cacat trebuia sa bat recordul din nou cu alte aberatii. Evident paharele de vin se tot goleau, gandeam febril, iar tigarile ardeau una dupa alta. Am decis ca pot sa fac ceva ce-mi place mult: un dus si dupa ritualul de a ma imbraca. Chiar aseara vorbeam despre asta cu V. Deci am frate un obicei dupa dus sa ma imbrac de parca as avea tot timpul din lume. Am ales o camasa alba masculina si o lenjerie mov. Nu cred ca am reusit sap rind mai mult de 2 ore de somn si nu cred ca m-au multumit nici macar alea.
Hmm e ciudata senzatia de a te simti singur. Ce-I drept nu prea am trecut prin momente de genul foarte des, dar si cand le am compensez din plin. Stateam intinsa in pat cu tigara in mana si ma uitam pe tavan, dar imi lipsea imaginea. Prin fata ochilor mi se derulau momente ale trecutului ca si cand s-ar fi petrecut atunci pe loc. Mi s-au umplut ochii de lacrimi, dar am zis clar nu. Nu vroiam sa plang. Eu nu plang. Am invatat sa trec peste dramele personale de una singura! Nu-mi place sa plang, sa rog pe cineva sa ma ajute cu ceva sau sa pic in stari de cacat. Sunt Eu si restul si nu vreau ca asta sa se schimbe. La ce m-ar ajuta sa am un sprijin? Cand acel sprijin n-ar mai exista tot singura as ramane.
E timpul sa stau sa ma gandesc la ce vreau de la viata, sa uit ce a fost gresit si sa evit finalurile dramatice. Evident toate astea se vor intampla pana prima data cand imi voi dori din nou ceva din tot sufletul si voi face totul impulsiv.

10 thoughts on “Momente din viata

  1. Sfatul unei femei pierdute printre alcool si sex este sa plangi, nu e placut, stiu, dar e asa o evadare, iar starile tale sunt normale, nu e nimic ciudat…Ai grija de tine.

    P.s Plangi si zambeste cat de mult poti🙂

  2. Asta si fac. Bine te-am gasit de aceasta data in casuta mea🙂 Sper sa-ti placa pe aici, pentru ca eu ma simt ca acasa la tine😛 Ce poetic suna :))

  3. 1. da cu ENTER din cand in cand pt k ma dor ochii
    2. cat despre viata si direcctia ta, momentele de genul acesta sunt inerente pentur cineva ale carui aspiratii sunt dincolo de un ‘regular being’, asadar… e de bine

  4. Uneori e mai bine sa fii banal si sa ai mai multi neuroni pasivi. Inveti sa nu te mai enervezi pe orice cacat. :)) Te-ai trezit din oboseala de ieri?

  5. haha, era nevoie de mai mult pentru a fi oboseala.

    si alunga-ti gandurile catre banalitate, stii bine ca nu acolo ne este locul😉, am dese accese in care spun ferice de cei saraci cu duhul, dar nu, nu imi doresc sa fi fost asa..

  6. bine macar ca unul din noi e fresh. eu ma chinui sa termin o postare, dar nu ma hotarasc daca finalul ar trebui sa fie inceputul sau nu :))) complicated story

Leave a Reply

