Destinatii eronate

Tocmai ce m-am intors de la munca si da sunt obosita si da e o ora a naibii de idioata ca sa ma intorc de la munca. Mergeam alene spre casa pentru ca nici drumul nu e foarte lung si m-am oprit pe o banca sa fumez o tigara. Frate stii cum e cand te simti de cacat? Totul din jurul tau iti arata ca da ai de ce sa te simti de cacat. Imi fumam linistita o tigara si beam un breezer de portocale  ascultand involuntar discutia persoanelor de langa. Pur si simplu ii priveam pe amadoi cum se iubeau. El culcat cu capul in poala ei intins pe banca, ea ii mangaia parul. Radeau. Mi se parea foarte feminin din partea tipei cum se apleca sa-l sarute si isi dadea suvitele de par la o parte. El ii cuprindea capul in palme si era in stare sa o tina lipita de buzele lui.

-Te iubesc mult de tot.

-Si eu te iubesc femeie.

-Cat vom mai fi impreuna?

-Cat timp vei dori sa fiu langa tine.

Mi s-a facut dor. Mi-am mai aprins o tigara si amintirile au inceput sa curga. Imi simteam palmele transpirand si m-am incalzit instat. Am avut si eu parte de asa ceva, dar nu l-am mai dorit langa mine. Am pendulat intre decizii una mai gresita decat cealalta. Nu am lasat timpul sa decida ci am decis eu pentru el: am renuntat. Acum mi-e dor de plimbarile in doi, de frunzele care imi cadeau in par, de ploile care ne udau pe amandoi si ne faceau sa radem zgomotos. Nu mi-e dor de toate astea cu el. Mi-e dor pur si simplu. Acum mi-a mai ramas sunetul surd al tocurilor izbindu-se de asfalt. Am ajuns sa aud cand dorm si ticaitul ceasului de mana. Inainte ma relaxa, acum ma atentioneaza ca timpul trece. Imi striga intr-una ca trebuie sa fac ceva. Ma atentioneaza ca fiecare clipa care trece mai rapeste cu ea o bucata de suflet. Asta e tot ce mai am. Franturi de suflet care nu pot fi lipite la loc pentru ca multe bucati lipsesc. Mai am cateva pachete de tigari care isi plang sfarsitul si o sticla de vin care asteapta sa fie inceputa. Mai am planuri nerealizabile, visuri distruse de timp si oameni si iluzii pe care mi-e frica sa le rostesc mintii. Mai am contact cu realitatea. Involuntar ma izbesc zilnic de ea. Ma doare. Ma ataca, ma loveste din toate partile. E totul o lupta contra cronometru. O fuga continua pentru a prinde trenul potrivit. Pana acum m-am suit in trenuri gresite in speranta ca-l voi prinde din urma pe cel potrivit. Am oboist sa mai alerg dupa el. Pot doar sa raman intr-o statie, sa plec de acolo cand ma voi plictisi indeajuns doar pentru a trece la o alta, sperand ca trenul va aparea si-n statia mea. Eu nu mai alerg sa-l prind, il astept sa se intoarca. Sa-mi vada cineva locul liber si sa anunte ca e un pasager ratacit. Poate nu mi-a observant nimeni lipsa, poate compartimentul e gol, poate colegii mei de drum au pierdut si ei cursa potrivita. Cine stie…

Ma voi urca poate in alt tren in speranta ca ma voi adapta. Imi voi redecora locul bagajelor sperand sa incapa toate. Daca nu se va intampla asta le pot arunca pur si simplu pe geam. Cestile alea 2 de cafea pe care le stiu prea bine cu siguranta le pastrez. Ele imi aduc aminte ca demult aveam si eu suflet.

9 thoughts on “Destinatii eronate

  1. mereu am fost de parere ca mai bine sa iti para rau pentur ce ai facut, decat sa regreti ce nu ai facut..

    ma bucur ca am gasit in sfarsit un blog cu substanta, iar izul scriitorilor clasici il regasesc aici strecurat printre virgule si exclamatii..

  2. Ma bucur si eu ca ai gasit un blog printre multe altele sunt sigura pe care sa-ti placa sa-l citesti. In principiu scriu pentru mine, dar nu neg ca-mi place sa ma citeasca si altii🙂

  3. cei ce scriu, indiferent de sex, au trasaturile comune ale unei femei: le place sa fie admirati, sa vada ca sunt observati, sa li se evidentieze trasaturile care aduc un ‘ceva’ in plus, dar, ca si femeile.. car enu toate sunt neaparat frumoase, nici toti cei ce scriu nu au neaparat ceva de spus.
    🙂

  4. Nu consider ca am ceva de spus ce altii nu au mai spus-o inaintea mea. Sunt lucruri stiute, simtite de altii inainte, dar impachetate intr-un alt ambalaj🙂

Leave a Reply

