A, S si cateva cuvinte

M-am intalnit cu A. Nu-l mai vazusem demult. E stilul de prieten care si daca nu ne vedem jumatate de an atunci cand o facem vorbim de parca nu ar fi trecut o zi de la ultima conversatie. Se uita la mine ca-n multe alte dati. Nu cred ca-i place ceea ce vede. Mereu a incercat sa ma modereze in actiune si deciziile care le-am luat, dar de putine ori a reusit. In schimb a fost acolo atunci cand m-am izbit de realitate. Iar si iar la nesfarsit. Sunt curioasa cum va fi atunci cand nu va mai fi acolo atunci cand voi avea nevoie.

-Esti schimbata.

-Lumea e intr-o continua schimbare. Si tu faci bine?

-Intre multe iesiri, prieteni si alte diverse activitati ma simt singur bine. Dar mai lipseste ceva. Nu ai sunat 3 luni la rand. Iar ai facut ceva.

-Puteai sa suni si tu.

-Stii bine ca am facut-o.

-Imi amintesc vag.

-Ce scorpie esti. Iti amintesti vag doar lucrurile care nu te avantajeaza.

-Ceva normal as spune eu. Te mai surprind inca rautatile astea?

-Nu, dar le remarc tot timpul. De ce ataci daca nu te ataca nimeni? Ar trebui sa schimbi obiceiul asta.

-Ar trebui sa schimb multe probabil, dar vezi bine ca nu o fac. E o chestie care ma defineste persistent in greseli.

-Cum e de data asta? Diferit?

-Cu mult fata de multi.

-Atat?

-Ar fi multe, dar ce conteaza. E doar diferit. Vorbeste in ton cu mine.

-Am inteles. Nu mai e nevoie de explicatii.

Ochii lui se uitau la mine. Stiu cum se uita si cum isi doreste sa aibe grija de mine. Ar fi suficient sa cer si as primi imposibilul, dar vreau sa rezum totul la o prietenie fara alta implicatie.Prea mult timp la mijloc ca sa incerc ceva acum. Nu are rost. E pur si simplu un armistitiu tacit. Suntem acolo unul pentru celalalt cand avem o problema. Nu vom fi acolo unul pentru celalalt niciodata in alt mod.

Leave a Reply

