Haide azi!

Am chef de scris. A plouat ieri. Si asta noapte la fel. Dormeam si nu reuseam sa deschid ochii, dar cu siguranta auzeam ploaia. Picaturile mici se izbeau de geamuri. Sunt nervoasa. Azi sunt nervoasa. Eu cea care va postez aici imi dau seama ca-mi nenorocesc singura dorintele.

Am nervi pe telefonul care nu suna deloc, pe el care nu a intrat de ieri pe messenger cum o facea mereu, pe cel care imi umplea noptile, dar a inceput sa ma persecute si tot asa. Mi-e ciuda pe toate si toate astea ma streseaza. Vreau sa fiu calma si sa revin la normal. Inca o data m-am aruncat cu capul inainte fara sa ma gandesc la consecinte. De data asta nu oricum ci asa cum e mai rau, dar de data asta asa am vrut. Fara ratiune, fara creier, fara echilibru. Ma plimb pe o sarma dintr-un capat in celalalt si sper sa nu cad abisal. Vad ce fac si incep sa-mi dau seama cum ma simt, dar nu vreau sa iau nici o masura de precautie. De data asta nu. Vreau sa-mi nenorocesc sufletul. Ai ramane surprins tu cel care citesti daca ai sti pentru cine. Pentru un altfel de el. Un el imposibil asa cum imi place mie. Ciudat cum barbatii care mi-au placut intens si care culmea m-au placut au fost imposibil de accesat. Si nu pentru ca sentimentele nu ar fi fost reciproce. Motivele au fost altele. Cineva acolo sus isi bate joc. Te arunca in bratele cuiva, el iti arata lumea in 2 si la sfarsit te anunta ca tot ce ai trait nu poate fi al tau.

Vreau sa intre. Sunt de la 7 pe net, am baut deja 3 cafele si am fumat jumatate de pachet de tigari. Dar el nu intra. Unde naiba e?! Nu-mi place sa fiu dependenta, dar cu el imi traiesc placerile mintii. Vorba aia ale tineretii valuri.

3 thoughts on “Haide azi!

Leave a Reply

