Fuck it!

 

 

It’s a shame when you can’t even cry anymore… it shows how broken you are inside.

Ce-ar trebui sa inteleg din asta? Ca daca azi am plans mai am suflet? Nu-l mai am sub nici o forma. Trec peste orice si oricine fara sa-mi mai pese. Vreau sa-mi fie mie bine si nu altora. Sunt satula sa ma mai gandesc si la altii. Ce? Lor le pasa cum sunt eu? Nu o vor face niciodata.

 

Femeile se îndrăgostesc de ce aud, bărbaţii de ce văd…
De aceea femeile se machiază şi bărbaţii mint.

Si acum ma gandesc cat de reale sunt cuvintele astea. Sunt femeie si observ de fiecare data cand un barbat ma priveste, dar la fel de bine stiu ca tot ce mi-ar spune ar fi cu un scop: sa ma aiba in pat si atat. Deja sunt satula de idioti si nu am de gand sa mai fac vreun compromis. Azi a fost ziua in care m-am tinut de cuvant. Arata bine, dar nu intrunea criteriile asa ca i-am zis clar NU! Da pentru ce dracu’ sa zic da, daca el nu e nici macar pe jumate ceea ce imi doresc. La revedere. S-a terminat promotia si nu, nu mai sunt disponibila decat pentru cei care cu adevarat imi plac (si cu siguranta sunt putini).

They always say to follow your heart. So what you do when it leads you to a dead end?

Nu va mai ascultati inimile. Cea mai mare prostie care o poate face cineva. Been there done that. Si de fiecare data e la fel. De fiecare data finalul e de cacat. Indiferent cat de frumos e cuprinsul povestii nu te astepta la un happy end ca astepti degeaba.

Where would you choose to go? To the left where nothing is right? Or to the right where nothing is left?

Sunt inerta. Nu vreau sa mai aleg nimic. Vreau sa las lucrurile sa decurga de la sine, sa rad cand altii plang si sa zambesc cand altii sunt tristi. La ce bun sa ma agit si sa-mi fac probleme? In final totul se sfarseste. Ca se termina prost sau bine e irelevant, dar orice lucru are un final.

Leave a Reply

