Ganduri si regrete

Trecutul doare. Si aici nu ma refer la ceva recent. Ci la consecintele unei relatii terminate prea devreme, inainte de a fi facut tot ce era de facut. Mereu am stat prost la capitolul rabdare, dar in relatia cu R am stat mult prea prost. Imi bate vantul in par si cuvintele lui imi rasuna in ureche:

 

“kiddo

nu imi mai pasa de tine si pb tale de ff mult timp”

Si el si eu stim ca nu e asa. Dar jocul asta de orgolii ne-a distrus pe ambii. In primul rand pe mine, care am renuntat la ceva fantastic. Stiti iubirea aia despre care citesti in carti? Barbatul ala perfect care te pune mai presus de persoana lui si iti ofera tot ce are? Stiti persoana aia care si-ar da si viata doar sa va fie voua bine?! Eu una am avut un asemenea barbat. Acum nu-l mai am si probabil nici nu l-as mai vrea. Nu pentru ca noptile si zilele cu el nu ar fi fost perfecte ci pentru ca nu as putea sa-i ofer niciodata atatea sentimente cate mi-a oferit el mie. Nu as fi capabila sa ofer nimanui atatea sentimente. Nu e vorba doar de el ci de mine ca persoana.

Ma uit ca in ultimele zile am reluat conversatiile cu mai multe persoane. As putea avea ce vreau, sa am un barbat ok langa mine, care sa tina la mine si sa ma iubeasca, dar nu mai vreau! Sunt satula sa simt! E mai usor de una singura, indiferenta si mereu cu un zambet ironic pe chip. Orice s-ar intampla in sufletul meu prefer sa zambesc, sa merg dreapta pe tocuri de 12cm ca si cum totul ar fi perfect.

Nu vreau sa ma mai gandesc la momentul cand mi-a zis primul te iubesc, sau la primul sarut ori la prima noapte dormita in bratele lui. Sunt sigura ca nu am sa mai am parte de momentele alea si de sentimentul ala care l-am avut cu el. Ma simteam protejata si stiam ca nimic nu m-ar putea atinge.

Acum stiu ca nimic nu m-ar mai putea atinge pentru ca sunt indiferenta. Din pacate nu e aceeasi senzatie. Daca alaturi de el ma simteam completa acum ma simt goala. Si nici macar un altul nu a fost in stare sa acopere acel gol total. A facut-o intr-o oarecare masura, dar lipsuri au existat mereu.

E o vorba ca niciodata nu primim mai mult decat putem duce, dar cine zice ca e adevarata? Uneori primesti atat de mult si ramai cu nimic.

Cat imi doresc sa mai fiu asa cum eram acum cativa ani. Aveam globul meu de sticla si nimic nu ma putea atinge. Acum? Am fost atinsa de prea multe ca sa mai pot simti ceva. Am iubit, am fost iubita, am mintit si am fost mintita, nu am inselat si sper ca nu am fost inselata (asta nu o pot totusi confirma cu siguranta), am folosit si am fost folosita, am dezamagit si am fost dezamagita. Si toate astea pentru ce? Unde e rezultatul? Intr-o epava umana care nu mai simte nimic? O femeie pe care nimic nu o mai face sa planga si nimic nu o mai face sa rada din suflet. O femeie care uita sa se bucure atunci cand are motiv.

Am ajuns sa ma trezesc dimineata la fel de sictirita si plictisita ca in ziua anterioara. Ca de obicei ma machiez si-mi trasez rujul rosu pe buze in speranta ca nu se va observa lipsa zambetului. Fac coditele la ochi in asa fel incat sa nu se vada tristetea din ei si dau inca un strat de fard pentru a impiedica lumea sa vada oboseala sufletului. Apoi aleg hainele si tocurile zilei respective pentru a toci din nou asfaltul fara nici un rost. Si toate astea pentru ce? Nici macar nu stiu ce voi face azi de unde as putea sti ce voi face maine?

5 thoughts on “Ganduri si regrete

  1. am avut si eu parte de o iubire asa… m-a iubit timp de 4 ani de zile… dar ne-am despartit de 3 ori in astia 4 ani… de fiecare data dintr-o prostie..nimic grav.. dar familia lui nu ma mai vrea langa el..zicea ca l-am facut prea mult sa sufere.. mai nou si familia mea zice la fel..ca am suferit prea mult din cauza lui..si ca sa nu ma mai impac.. ce pot face cu toata iubirea asta dintre noi? sunt constienta ca nu mai am cum sa ma impac..e atata lumea impotriva noastra incat nu stiu daca mai sunt in stare sa fac fata tuturor…😦

      • e iubire… dar cred ca nu e suficienta numai iubirea intr-o relatie.. mai trebuie sa fie si suport cand ai nevoie, si sacrificii… si nu stiu daca se mai merita sa fac sacrificii… cand voiam eu sa faca ceva pt relatia noastra nu facea, acum cand m-a pierdut, e in stare sa faca orice…Dupa un an de despartire definitiva, ne-am revazut … si eu, si el,in acest timp de un an, am inceput o alta relatie, cu alte persoane… el zice ca nu poate sa stea cu ea pt ca nu o iubeste si ca ma vrea pe mine neaparat, eu as vrea sa fac sa mearga relatia mea actuala…desi si aceasta cam “scartie”… eu nu suport sa fiu inselata..consider ca o relatie se termina cand unul dintre parteneri nu mai gaseste ce are nevoie la cel de langa el… Actualul meu partener tine legatura cu tot felul de prietene, care de care cu cate o reputatie cam de tot felul… el e obisnuit asa, eu nu…inca nu m-a inselat dar nici nu vreau sa ajunga sa o faca odata ce i-am oferit tot in relatia asta. M-am despartit si de el din cauza asta, si-a dat seama de greseala si s-a indreptat, sau cel putin asta vrea sa fac, asta promite.. Asa ca am de ales… intre cel cu care am stat 4 ani dar nu mai sunt de acord familiile noastre, si intre cel cu care am stat 2 luni dar care are un alt mod de a vedea lucrurile intr-o relatie, mai libertin… Nu stiu ce sa fac, sa ma obisnuiesc asa si sa nu mai fiu geloasa, extrem de geloasa… Oare de ce nu am si eu noroc in dragoste deloc?😦

        • Viata ta nu se va opri la acesti 2 barbati. Daca deja ai terminat-o cu primul de ceva vreme uita-l si mergi mai departe, cat despre al 2-lea, daca e libertin uita-l. Poti gasi ceva mai bun, poti sa ai parte de cineva care sa tina la tine pentru ceea ce esti, de cineva care se poate schimba inainte sa-l lasi tu sau sa vada ca intentionezi sa o faci. Oricum alegerea e a ta. O sa doara indiferent ce-ar fi sa faci.

          • Merci pt sfaturi… E bine cand stii ca ii pasa cuiva si ca poti primi un sfat sincer de la o persoana necunoscuta dar sincera. Iti multumesc!

Leave a Reply

