Recomandare carte

Belle de Jour – Noile aventuri intime ale unei prostituate de lux londoneze

“De la barbat la femeie mic dictionar practic:

Nu mi-am inselat niciodata prietena = N-am facut niciodata sex cu doua femei in aceeasi zi sau cel putin nu fara sa fac intai dus. Probabil.

Telefonul meu n-are semnal foarte bun aici = O sa-mi opresc telefonul cand sunt la ea acasa, in caz ca suni.

Ma gandesc la tine tot timpul = Ma gandesc la tine cand iti trimit un sms.

Unde-ai fost toata noaptea? = Sa nu-ndraznesti sa faci vreunul din lucrurile pe care le fac eu.

Esti singura femeie pe care am iubit-o cu adevarat. = Spun asta tuturor fetelor.

Nu sunt un mincinos = Sunt un mincinos.”

Acest fragment mi-a placut suficient de mult si face parte dintr-o carte pe care am terminat-o acum vreo 20 de minute: “Belle de Jour – Noile aventuri intime ale unei prostituate de lux londoneze”. Romanul mai are inca un volum precedent intitulat simplu: “Belle de Jour – Aventurile intime ale unei  prostituate de lux londoneze”. O carte plina de umor,  sarcasm si fine ironii. Ilustreaza perfect mentalitatea barbatilor, situatiile jenante prin care trec femeile, problemele dintr-o relatie, revenirea la trecut, minciuna si multe altele.

Recomand aceasta carte celor care vor sa o citeasca indiferent de sex. Ca esti barbat sau ca esti femeie cu siguranta vei gasi ceva in carte sa te defineasca: daca nu un intreg pasaj cu siguranta o idee.

Leave a Reply

