Ganduri de femeie

Obiectiv anterior: sa nu mai cheltui bani pe obiecte inutile sau pe care le am deja intr-un numar suficient de mare.

Inventarul acestei saptamani: 3 perechi de pantofi, o geanta, vreo cateva haine si 3 carti (dintre care 2 deja le-am citit). Oh nu! Iar s-au dus banii pe o groaza de prostii si evident, iar imi promit ca nu se vor mai duce.

Obiectiv prezent: saptamana asta ma apuc de tenis (deja mi-am luat racheta si mingiute :)) )

Am avut o saptamana incarcata: intre sucuri, film, munca, shopping cam totul e la fel. Doar un job in plus, Transformers bifat pe lista filmelor vazute si alte obiecte inutile in sifonier care vor sfarsi nepurtate. Tocmai ce dau gata o doza de Burn si mai termin un pachet de tigari. Am cunoscut o groaza de persoane suficiente saptamana asta si am reluat conversatiile cu un numit E. Nu am mai vorbit cu el de vreun an de zile, dar sincer e la fel de neinteresant ca acum 12 luni in urma. Clar e nevoie de diversitate. Unde gasesti diversitate pentru o minte deja diversificata la maxim. Am dat gata 3 carti, am terminat o “relatie” pasagera si am revenit la The tudors. Am ajuns deja la sezonul 3. Ascult niste melodii care nu ma definesc si mai verific telefonul pe care apar constant mesaje in ultima vreme.

Am imbunatatit colectia de lenjerie intima cu vreo 7-8 modele noi, viu colorate care ma fac sa ma simt mai bine. Hmm dantele, saten si culori puternice. Asta a fost ocazie celebrata cu o sticla de vin demisec rece si o masa buna. Continui sa raman surprinsa de gandirea barbatilor si de ce efecte poate avea un sutien push-up.

Ma uit ca e cam dezordine prin camera. Probabil ar trebuie sa-mi fac o lista si sa trec acolo pe primele pozitii niste sfaturi: Sterge praful! Sau mai bine sa caut o magie prin care praful se sterge singur? Slabe sanse. Pana una alta cedez statul acasa la calculator in favoarea altor activitati ceva mai relaxante.

Jeez citesc si inca citesc mult! Nu mi-a venit sa cred ca am terminat o carte relative voluminoasa in 2 zile! Clar: e nevoie de extra activitati captivante si solicitante. (si aici nu ma refer la sex desi ala e chiar captivant si foarte solicitant)

Am reusit sa-mi programez concediul. Din pacate doar 3 zile in acest an, dar cat timp stau la soare si in apa nu prea ma deranjeaza. Un cocktail pe sezlong si un bronz perfect. Cu siguranta le merit!

-Buna seara!

-Buna seara! (o asteptam pe A sa vina sa ma ia)

-Eu sunt vecinul de la 3.

-Eu stau la 2. Trebuie sa plec, mi-a parut bine.

Cand s-a mutat vecinul ala in bloc? Stau de ani de zile aici si nu i-am vazut vreodata fata. Asta denota cata importanta acord oamenilor din jurul meu.

Leave a Reply

