New style

Zilele astea am lasat-o ceva mai moale cu scrisul. Probabil din cauza ca nu mai am drame personale pe creier care sa-mi induca stari proaste.

Oricum de la inceputul saptamanii am trecut la schimbari drastice de look. Asa ca luni mai mult sau mai putin hotarata am apucat drumul spre coafor. Ma intrebam pe drum ma tund, nu ma tund, ba ma tund, dar de ce sa ma tund si pana la urma am comis-o. Mai scurt, mai lejer, mai asimetric, am schimbat si culoarea si ce am acum chiar duce spre mov. De fapt cam asta vroiam de ceva vreme. Cu ce sa ma mai laud. Sa vedem: martea asta am avut al2lea curs de programare si nu sunt inca sigura daca imi place sau nu avand in vedere ca fac niste lucruri fata de care am fost paralela o viata, dar ma descurc onorabil pentru vastele mele cunostinte din domeniul informaticii. Am mai dat la o facultate, asa cum imi propusesem cu ceva timp in urma si sper sa si intru. Hmm ce-i drept imi cam creste tensiunea cand vad numarul de inscrisi care creste ametitor de la o zi la alta, dar ma conformez si eu si astept intr-un punct de fierbere deloc neglijabil. Cele 30 si ceva de grade ce isi fac aparitia in fiecare dimineata de pe la vreun 9.00 nu ma ajuta cu absolut nimic, dar nah. Sesiunile de shopping au devenit ceva mai dese si in ultima saptamana am adunat o groaza de articole noi, DAR am promis ca incetez. Gata cu hainele, pantofii, si celelalte obiecte inutile.

Enjoy the summer!

Leave a Reply

