Viata teatrala

Se spune ca in viata nu iubesti decat o singura data. Totusi acum stau si ma intreb de ce suferim la orice despartire. De ce de fiecare data cand se mai termina ceva, ramanem fara inca o parte din suflet, mai vulnerabili, mai nervosi, mai singuri si cu siguranta mai duri.

Ciudat cum inca ii simt absenta uneori. Pare aberant, dar cu siguranta a fost prea mult timp in sufletul meu desi nu sunt sigura ca trebuia sa se intample asa.

Nu cred ca acum dupa ce s-a terminat si am trecut peste mai conteaza care din noi a gresit mai mult, nu conteaza care a tinut mai mult la celalalt sau care l-a inteles pe celalalt mai mult. Nu conteaza absolut nimic. Ce a fost cu siguranta va trece la capitolul amintiri. S-a mai incheiat un capitol din viata mea si inca o data au crescut pretentiile. A mai ramas o prietenie politicoasa si seaca, enorm de diferita fata de cum era, afectata de sentimente ranite si suflete pustiite. A mai ramas respectul pentru persoana care ti-a fost alaturi o perioada de timp, dar care nu a reusit niciodata sa te cunoasca asa cum erai. As zice ca nu regret ce s-a intamplat, dar cu siguranta regret ca nu am terminat-o mai devreme cand am stiut ca ce dorea el nu era bine pentru noi.

M-am fortat sa tin la cineva desi nu am dorit s-o fac. Am ajuns sa o fac si intr-un final am ramas fara nimic. Am ramas din nou singura, mai indiferenta si cu siguranta toate experienta asta va mai lasa inca o urma pe un suflet deja satul de asa ceva. Ironic nu? Zici ca e un teatru de papusi in care cel ce manuieste marionetele a baut ceva inainte de spectacol.

-Sa o apropii de el? Mai bine nu… (si dupa se razgandeste) Hai totusi sa o apropii. Hai sa-l apropiem si pe el. Hmm m-am plictisit. Mai bine l-as indeparta. Hai sa il scoatem pe el din scena sa ramana doar ea.

Ei si uite-asa papusarul ala mai strica ceva. Of acum stau si ma gandesc si intr-adevar cred ca viata e o tragedie pentru cel care simte si o comedie pentru cel care gandeste. Un spectacol prost regizat, prea multe caractere, prea multe pretentii si numai esecuri artistice. Important e pe aceasta scena, indiferent ce rol joci, sa fii mereu pregatit pentru orice, sa arati bine, sa nu te mai surprinda nimic, si sa treci peste indiferent de rezultate.

Leave a Reply

