Barbati intre barbati, tocuri intre tocuri

Nu ma intrebati pentru ce e postarea asta sau ce motiv am avut cand am facut-o, dar cu siguranta am avut nevoia s-o fac din moment ce se afla aici. Nu, nu-mi caut pe nimeni. Blogul acesta nu a devenit matrimonial doar ca eu ma dezaxez de la o zi la alta :)).

Tocuri, tocuri si iar tocuri. Prea inalte sa nu calci stramb, prea joase sa te simti in siguranta, prea subtiri sa te simti protejata, prea groase sa te simti feminina. Cam asa e si cu barbatii: unuia ii lipseste educatia, unuia cultura, unuia bunul simt, altuia aptitudinile de a o pune bine unei femei, altuia decenta si lista poate continua.

Problema e ca nici nu trebuie sa stai sa le cauti pe toate intr-un singur om. Cu siguranta ca dupa ce treci prin mai multe relatii pretentiile cresc de la un barbat la altul si ajungi undeva la 30 de ani cu o vasta experienta pe plan personal si prea multe pretentii ce nu pot fi indeplinite de un singur barbat. Evident lucrul asta nu e bun, dar nici nu prea poti sa-l eviti. Lucrurile astea pur si simplu se intampla ca vrem sau ca nu vrem.

Ma gandeam ieri in urma unei discutii purtate cu cineva ce mi-as dori de la un barbat, ce as mai face pentru unul sau ce nu as mai face.

Sa vedem… lista nu e chiar modesta, dar cu siguranta sunt femei care au liste cu cereri mult mai complexe decat ale mele. Pai la capitolul dorinte as vrea sa aiba o cultura generala cat de cat diversificata, sa ma simt protejata langa el, in siguranta, iubita, utila, capabila, as vrea sa simt ca-i sunt si prietena pe langa rolul de partenera, as vrea atentie (probabil ca in momentul de fata nu la fel de multa pe cat imi doream acum o luna, dar cu siguranta mi-as dori sa o primesc), as vrea sa fiu alintata, dar nu foarte des ca dupa ma irita lucrurl asta, sa am cu cine ma certa, cu cine glumi, cu cine rade si as vrea sa simt ca pe undeva contez si eu pentru el.

Acum urmeaza partea proasta. Ce nu as face pentru un barbat. Hmm tot ce contravine principiilor mele. Nu cred ca as putea sa tac cand stiu ca am dreptate, nu suport sa fiu luata de toanta pentru ca instinctele mele de cele mai multe ori sunt corecte si nu cred ca mi-ar placea sa fiu umplutura timpului lui liber. Nu as putea sa fiu purtata pe post de accesoriu intr-o masina dintr-o cafenea in alta si nici n-as sta acasa pe post de sluga renuntand la independent mea.  A si cu siguranta nu as putea sa stau cu un barbat care nu ma face sa ma simt femeie pe toate planurile  si cand zic toate planurile stiti voi la ce ma refer.

Ce as face pentru un barbat? Asta e o intrebare grea. Cu ceva timp in urma as fi zis orice in schimb acum nu stiu ce sa zic. Probabil ca as face suficient de multe pentru el daca as avea siguranta de care am nevoie si daca as simti ca tine la mine. Desi tind sa zic mereu: “cu urmatorul n-am sa ma mai implic, las ca vede el” niciodata nu reusesc sa fac asta. Pus suflet desi nu vreau, ma atasez relativ repede si trec peste multe daca tin la persoana in cauza.

Leave a Reply

