Alte zile, alti barbati

O camasa alba decoltata, fusta cu slit cat sa lase sa se vada un pic din banda ciorapilor si o pereche de pantofi negri inalti cu toc cui. Cam asa a inceput ziua. Parul prins frumos, perle in urechi si la gat si un machiaj natural au intregit imaginea.

 

Desi nu prea suport eu clatitul ochilor in magazinele vestimentare am zis ca ar fi cazul sa mai fac si altceva. Dupa vreo 2 ore in care nu am zarit nimic interesant m-am oprit la cafenea pentru un ice power de mere si un latte machiatto. Citind o carte, fumand o tigara, uitandu-ma in jur m-am simtit ok. Am vazut si cine se uita insistent la mine si cine se uita curios si cine se uita pur si simplu mirat. La masa din fata erau 2 tipi foarte simpatico care vorbeau de zor despre femeie. Nu aveam cum sa nu-I aud nici daca imi doream acest lucru pentru ca vorbeau destul de tare. Nu stiu daca am ramas socata de ce am auzit sau deja mi se pare normal sa aud astfel de lucruri din gura barbatilor.

La un moment dat unul dintre ei i-a dezvaluit prietenului lui ca in fond femeile toate sunt la fel si ca nici una nu trebuie tinuta mai mult de un sezon. Desi am incercat din rasputeri sa nu pufnesc in ras nu am reusit asa ca brusc privirile celor 2 s-au intors. Am lasat si eu capul in carte si ma faceam ca-mi continui lectura.

-Aveti vreo alta parere domnisoara?

-Ma scuzati nu eram atenta. Alta parere despre ce? (logic ca trebuia s-o fac pe-a proasta doar nu era sa ma dau de gol singura ca am auzit conversatia)

-A credeam ca ati ras din cauza a ce povesteam noi.

-Nu am idee despre ce povesteati voi.

Cu un ton transant si o privire ce cred ca m-ar fi inghetat si pe mine am lasat nasul in carte si mi-am continuat lectura. Astfel dupa ce mi s-a golit paharul de machiatto cu pasi siguri si capul sus m-am intors acasa. Mai vedem daca mai strabat vreun drum si diseara sau nu ca inca sunt nehotarata pe acest aspect.

Leave a Reply

