Feels so good

Ok 2 zile de absenta acuta. Nici eu nu pot sa cred ca n-am avut nici un interes sa verific mailuri sau sa vad cine mai sta online. Am avut 2 zile in care m-am simtit fantastic. Cu cea de azi se fac 3. Hhh zambetul a reaparut acolo unde ii e locul adica pe buzele mele. Dragilor sa vedem cu ce pot sa ma laud in astea 2 zile. Multe iesiri, convorbiri telefonice cat sa infierbant liniile la Vodafone, finalizarea unei carti, inceputul alteia, un nou serial, actualizarea celorlalte si mult somn.

 

Partea buna din toate lucrurile astea? Nu mai sunt trista si ma simt mult prea bine. Cu nici un interes sa atrag pe cineva am reusit s-o fac cu usurinta in astea 2 zile. Problema insa venea cand nu vroiam nimic eu si eram totalmente plictisita de aceleasi replici fumate ale barbatilor.

Green apple-ul cafenelei unde ma duc cel mai des are un gust tot mai bun… zici ca e facut special sa ma faca sa ma simt bine si vad ca sunt inca persoane care nu m-au uitat cam deloc. Printre multe propuneri de vacante si concedii evident refuzate cu politete am avut parte si de o propunere mai serioasa de relatie. Cui ii sta gandul la asa ceva cand am o perioada doar pentru mine? Am fost la shopping, am adaugat colectiei de genti inca 2 si mi-am clatit ochii prin magazine cum nu am facut-o niciodata. Aaaaa sa nu uit cele mai linistitoare 2 ore le-am avut la Carturesti in compania unei carti si a unui ceai bun. 2 ore fara tigari. Cred ca am fost al naibii de concentrata pe paginile alea.

Hmm partea cea mai buna din toata chestia asta e ca am avut timp sa ma aranjez asa ca pentru sufletelul meu si sa ma gandesc serios sa-mi schimb din nou culoarea parului. Sa vedem de pe la Pasti pana acum deja s-a intamplat acest lucru de 2 ori, dar parca as mai vrea o data. Nu stiu daca sa revin la brunet sau sa mai incerc altceva. As vrea sa ma tund, dar nu stiu cum. Cu siguranta am sa lamuresc si aceste aspecte cat de curand.

Hmm azi a fost o zi dementiala. Desi m-am trezit mai devreme decat imi planificasem m-am gandit ca nu e asa o tragedie. Am avut timp de o baie matinala de vreo 2 ore, mi-am facut parul, m-am aranjat cu gandul ca de la munca plec direct la suc cu o prietena avand in vedere ca planificasem totul cu o zi inainte. Am stat vreo 2-3 ore la suc vorbind despre vrute si nevrute si m-am simtit bine. Cred ca imi doream ore de astea petrecute la un suc, stand de vorba si razand pe banalitati.

Pe azi cam asta e si cred ca ma retrag la un serial sa ma pot relaxa mai bine decat am facut-o pana acum. Noapte buna si cat mai multe vise agitate sa nu va plictisiti nici cand dormiti.

2 thoughts on “Feels so good

Leave a Reply

