Acel gol

 

As incerca sa descriu ce simt acum, dar nu prea am cuvinte. Problema e ca te trezesti prea tarziu ca ai oferit tot si nu ti-a ramas nimic. In fiecare seara imi venea sa-I zic gata si dimineata ma gandeam hai si azi sa vedem ce se intampla. Si uite-asa m-am lovit de cruntul moment in care nu mai exista un azi si se termina totul seara.

 

When you are important to another person that person will always find a way to make time for you, no excuses, no lies, no broken promises

Se pare ca nu am fost suficient de importanta incat sa-si gaseasca mai mult timp pentru mine sau sa investeasca mai multe sentimente sau cel putin … Nu cred ca am cuvinte… S-a petrecut atat de repede incat nu mi-am dat seama cand de la bine am ajuns la rau si apoi la final. De la intalnirile zilnice am ajuns la 2 zile apoi la 3 si apoi situatia a devenit proasta. Cel putin eu am incercat.

The greatest gift you can give to someone is your time. Because when you give your time, you are giving a portion of your life that you will never get back

Si stiti ceva? Desi s-a terminat si desi doare ca naiba nu-mi pare rau de nimic. Eu am facut alegerea de a sta si de a astepta ca lucrurile sa revina la normal. Imi pare rau ca nu s-a mai putut dar nu imi pare rau nici de timp, nici de momentele frumoase si nici de cele proaste. Poate nu mereu a fost roz si au fost si momente proaste, dar in mare m-am simtit ok. Stiu ca ok nu e suficient, dar cand tii la cineva cred ca te multumesti cu acel ok…

Promises are worse than lies. Cause you make them hope. Hope for something that you’re not sure you can give.

Degeaba oferi tu si te implici total daca celalalt nu e sigur de ceea ce vrea. Nu inteleg multe, dar probabil ca acum nici nu mai are rost sa incerc sa inteleg.

Nu e primul care pleaca, dar cu siguranta as vrea sa se intoarca. Don’t worry asta nu se va intampla. Uneori nu putem avea ce vrem oricat am incerca si orice am incerca. Stau si fumez o tigara si ma gandesc. Ce nu am facut bine, unde am gresit, am dat prea mult sau poate prea putin. Nu inteleg cum poti sa te plictisesti de o persoana inainte de a o cunoaste si de a-i sti toate partile bune si cele rele. Nu inteleg cum te poti plictisi inainte de a ajunge la rutina.

Mi-am promis o data ca nu voi mai trece prin moment de genul, ca nu ma voi mai implica si ca nu voi mai pune suflet la nimic. Din pacate nu a fost asa si am ajuns de unde am plecat.

Put on a fake smile and walk away like nothing is killing you inside.

Leave a Reply

