Frustrari!

Ok sunt satula de toate. Sunt satula sa merg pe strada sa vad lumea trista, sa ajung acasa si sa vad fete triste, sa intru pe mess si cineva sa ma contacteze pentru ca are o problema. Ciudat cand ei au o problema tu trebuie sa fii disponibil, dar cand vine vorba de tine nu intereseaza nici pe dracu.

Te duci in cacat si tre sa iesi singur. Nu stiu de ce regula asta nu se aplica nici la ei. Adica ce plm pana la urma si eu am nevoi si stari si sunt satula sa empatizez si sa devin trista ca x are o problema cu y sau ca se prabuseste cerul pe z ca nu si-a cumparat nu stiu ce sau ca s-a certat cu nu stiu cine.

Vreau sa mearga lucrurile si sa pot comunica cu cineva, problema e ca nu prea stiu cum s-o fac. Ce greu e cand nu esti implicat cu o persoana vorbesti orice cacat si cand esti implicat te simti mereu in pana de subiecte. Chiar sunt curioasa de ce mi se intampla asta pentru ca in fond nu sunt o persoana care sa sufar de lipsa de imaginatie sau subiecte de conversatie, dar cu acel cineva simt oarecum ca am ajuns in pana de inspiratie. Hmm si acum ma gandesc zilele trecute ii ziceam ca am citit o carte ( in mintea mea ala era subiect de conversatie) si ma asteptam sa intrebe despre ce e, cum e actiunea, de ce iti place, ce te enerveaza la ea. Eram ferm convinsa ca o sa am ce discuta si am sa ma simt mai bine dupa. Si sincer da imi doream sa intrebe ca mi-a placut mult cartea si vroiam s-o discut cu el. Dar? Pauza.

-Am citit o carte.

– Ok

Ceva de genul a fost lunga conversatie pe un subiect de discutie care dadea tonul la foarte multe abordari. Niciodata nu mi s-a parut greu sa comunic cu oamenii, dar in cazul acesta chiar ma simt o incepatoare. Si e nasol rau sa incerci sa atingi orice subiect si sa nu fie interesat sau sa nu ai un subiect. Asta in cel mai rau caz.

6 thoughts on “Frustrari!

  1. Ai o pb de comunicare in relatie si in loc sa o discuti cu partenerul tu cauti raspunsul la altcineva . Nu e un pic ciudat ? . Nu stiu in ce stadiu se afla relatia ta cu el dar chiar i-ti doresti relatia asta ?

  2. 🙂 partea aia cu parerile era gen figure of speech🙂 cred ca am s-o scot de acolo ca pb mi le rezolv singura. e doar ciudat sa vezi ca la un moment dat ajungi in pana de idei

Leave a Reply

