Love is not enough

Stiti oamenii spun ca multe lucruri nu dureaza in viata. Sincer eu una cred ca adevarul e ca noi nu am pierde acele lucruri daca nu am dori asta. Cand vorbim de viata vorbim de alegeri, de o mentinere la un nivel de supravietuire, de esecuri, de puterea de a lasa anumite lucruri si persoane sa ne scape printer degete. Iubirea, lucurile si tot ce ne dorim chiar dureaza, dar asta de intampla doar in momentul in care noi si persoanele implicate alaturi de noi facem alegerea de a fi asa. Iubirea ca totul se leaga de ea nu tine de a uita ci de a ierta, nu de a asculta ci de a intelege. De asemenea nu e important ceea ce vedem ci ceea ce simtim. Nu mereu trebuie sa lasam persoanele sa treaca pe langa noi fara a le aprecia la adevarata lor valoare uneori trebuie sa rezistam si sa facem compromisuri.  Acum cateva zile mi-a zis fostul meu prieten ca desi credea ca perioada care a stat-o cu mine a fost cea mai frumoasa perioada din viata lui a constientizat ca nu a fost asa si ca tot ce am facut a fost sa-mi bat joc de el si de sentimentele lui. Acum stau si ma intreb la ce mi-am pus o lume intreaga in cap si mereu am mers pe principiul ca suntem noi doi impotriva lumii… M-am intristat citind acel mesaj mai ales stiind ca nu a fost deloc asa, dar evident nu am cum sa-i schimb  parerea si acum nici nu mai vad rostul. Persoanele vin si trec si recunosc nu e primul care pleaca, dar e primul care mi-as dori intr-o buna zi sa se intoarca. A si inca un lucru care e total neadevarat e ca nu exista prietenie formata dintr-o dragoste. Aia e un bullshit la propriu si la figurat. Partea aia cu domle’ am ramas in relatii bune e asa de fantezie. Mereu vor exista sentimente, mereu unul va sfarsi ranit si locul ala de buna ziua care-l lasi nu-si are rostul. Cu ce il incalzeste pe cel parasit acel buna ziua? Hai frate sa fim seriosi. Am stat mult timp si am meditat la chestia asta, dar am ajuns la concluzia ca prietenia aia e fictiva. Am trait-o pe propria piele si e o mareee minciuna.  Acum sincer stau si ma gandesc de ce relatia care am avut-o a tinut 2 ani cand noi doi nu prea aveam nimic in comun. Nu-mi dau seama ce ne-a tinut legati unul de celalalt pentru ca e clar dragostea nu a fost suficienta. Certuri vor exista in toate relatiile si m-am bucurat si eu de acest aspect din plin. Ei ca unele erau din vina mea si altele din vina lui e partea a doua. Problema e cand te afli la acel apogeu al relatiei si totul merge bine. Ti se pare ca totul e divin si deodata zbang! Primesti una dupa ceafa. Bha fraiero trezeste-te nu totul e asa roz cum ai vazut tu in globul tau de sticla. Da recunosc am marele dar de a visa cu ochii deschisi la lucruri fictive care nu se vor intampla niciodata. Si in fosta relatie am visat la asa ceva… Doamne ce frumos era cand imi imaginam ca vom invinge lumea si vom ramane impreuna. Atunci ar fi fost o chestie gen cinematografie. Stiti voi filmele alea romantic la care va plictisiti mancand popcorn. Dar evident uneori nu e bine pana la final si te alegi cu un final a la Gustave Flaubert sau Alexandre Dumas. Ei  asta e nu toti suntem facuti sa facem compromisuri. Poate ca uneori ceea ce facem nu e suficient, dar e tot ce putem face. Pacat cand persoana de langa nu intelege asta. Mda acest post nu stiu de ce se afla in acest format aici. Ma gandeam sa scriu altfel niste cuvinte acolo despre iubire nu sa-mi vars dezamagirea pe un blog. Doamne daca ma intreba cineva acum cativa ani in urma cum va fi viata mea in 2010 cu siguranta acest peisaj nu se afla in gandurile mele.

Leave a Reply

