Ce gandesc barbatii

Daca femeile sunt subtile, barbatii de ce nu ar fi? Enjoy! Aveti mai jos traducerea unor idei tipic masculine🙂

– Te-am mai văzut cumva? ( Mamă, ce balcoane mari!)

-Ce rochie frumoasă ! (Decolteul mai ales…)

-Sunt o fire romantică. (Sunt sărac, nu te astepta la cadouri scumpe.)

-Am nevoie de tine! (M-am săturat să mă tot masturbez.)

-Eu sunt altfel decat ceilalti bărbaţi. (N-am mai pus-o cu nimeni până acum)

-Tu esti singura fată care contează pentru mine! (Esti singura care nu m-a respins.)

-Nu stiu dacă mă place. (Nu mă lasă să i-o pun.)

-As vrea să te cunosc mai bine. (O să am ce povesti prietenilor.)

-Arăţi asa de bine… (Mamă, ce ţi-as face!)

-E doar suc de portocale, mai bea unul! (Incă trei rânduri si o să fie cu picioarele după gâtul meu…)

-Ti-a plăcut? (Nu prea stiu cat de bun sunt in pat…)

-Cum sunt fată de ceilalti prieteni pe care i-ai avut? (Am penisul chiar atat de mic?)

-Mă iubesti? (Am făcut o tâmpenie si s-ar putea să afli.)

-Mă iubesti cu adevărat? (Am făcut o mare tâmpenie si s-ar putea să afli.)

-Cât de mult mă iubesti? (Am facut o mare tâmpenie si cineva e pe cale să mă toarne.)

-Trebuie să -ti spun ceva. (Mai bine iti zic eu ce tâmpenie am făcut.)

-Imi lipsesti asa de mult… (Am ajuns iar la … masturbare)

-A fost minunat azi noapte! (Cine dracu’ mai esti si tu?)

-M-am gândit mult. (Nu mai esti asa atrăgătoare ca seara trecută când eram beat.)

-Cred că am putea fi prieteni. (Esti urâtă.)

-O sa te sun eu. (Sper să nu te mai văd vreodată.)

-Ce s-a intamplat cu faţa ta? (Iar măstile astea cosmetice !)

– Da, imi place noua ta tunsoare. ( Inainte iti stătea mai bine.)

-Sigur că-mi place cum te-ai tuns! (O grămadă de bani la coafor si uite ce iese… )

– Mergem la cinema. (Poate mă laşi să te pipăi.)

-Te invit la masă. ( Vreau sa facem sex.)

-Vrei sa dansăm ? (Vreau sa facem sex.)

– Mă plictisesc. (Vreau sa facem sex…)

-Te iubesc! (Vreau sa facem sex!)

-Si eu te iubesc. ( Am mai zis deja, vreau sa facem sex!)

Concluzie: Intre ce spun si ce gandesc barbatii de fapt e o mare diferenta.

Leave a Reply

