Te iubesc!

Te iubesc pentru ca in aceasta lume plina si aglomerata imi alungi singuratatea. Fara tine e greu, nu ma pot regasi si nu pot trai – asta e alt motiv pentru care te iubesc. Sunt definitia fericirii eterne atunci cand te iubesc pe tine. Simplele banalitati pe care tu le faci ma fac sa te iubesc. Felul in care bei apa, felul in care porti un obiect, felul in care imi tii umbrela, felul in care ma iei de mana toate astea ma fac sa te iubesc. Linistea care mi-o daruiesti atunci cand esti langa mine, zambetele care mi le oferi, alinturile tale, atingerile tale, imbratisarile tale sunt lucruri care ma fac sa te iubesc din ce in ce mai mult. Traiesc fara regrete cand stiu ca sunt sarutata de tine.  Noptile cu tine sunt minunate si din ce in ce mai triste atunci cand lipsesti dar si atunci cand nu esti aici te iubesc de la pamant la cer si inapoi. Ma completezi total si imi iubesc viitorul care mi-l oferi. Te ador cand te alinti, cand imi vorbesti, cand te enervezi, cand esti calm. Te iubesc pentru esecurile prin care reusesti sa treci de fiecare data cu mine alaturi de tine si te iubesc pentru tot ce reusesti sa realizezi. Te iubesc obsesiv, bolnav, orbeste, patetic, infantil, simplu si complicat. Te iubesc pentru ca traiesti!

12 thoughts on “Te iubesc!

Leave a Reply

